Itu awak.


Assalamualaikum.

Esok raya! -.- Esok exam broh. Exam.

Hai awak *lambai tangan.

Yang comel itu awak. Yang manis itu awak. Yang caring itu awak. Yang gila itu awak. Yang manja itu awak. Yang saya sayang itu awak. Yang saya cinta itu awak. Yang saya nak itu awak. Yang saya punya itu awak. Yang segalanya itu awak :)

Esok exam, awak jangan lupa ambik tempat sebelah saya masa exam RC ok? Jangan lupa pass answer sheet dekat saya tau? Jangan lupa lagi share set square dengan saya. Oh, lagi lagi. Jangan lupa sembang dengan saya. Boleh kan? *tempah maut.

Joke joke joke. Kejadah semut penuh kat laptop ni. Ternak gula kehapa.

Buat awak, jantung hati limpa kidney blood vessel lungs brain eyes mouth nose muscles *k over. Buat awak, semoga awak tenang. Semoga Allah beri awak kemudahan jawab semua soalan. Semua tau? Semoga awak tak neves tangan ketaq-2 macam parkinson. Semoga awak ingat saya masa exam so boleh la jawapan tu semua tulis Fatinnnnnn ja kan?

Saya doakan awak. Semoga cepat kawen dengan saya. Ceyy kejadah takdak kena mengena pun. Saya doa awak dipermudahkan segalanya. Semoga apa yang awak baca, awak study selama ni ada buahnya. Semoga awak dapat buktikan yang awak memang boleh.

Awak rajin, awak pandai, awak taf *tiba tiba. Usaha yang awak dah buat, pastikan berhasil. Jadi awak takkan menyesal. Ok? K cun.

Lagi lagi, Selamat Hari Raya :) Saya mintak maaf atas semuanya. Tersalah bicara, terkasar bahasa, tertendang dekat mana-2, terjeling mengada, tergedik manja, termarah mcm org gila, tersuka lebih hadnya, terbuat awak jeles tak tentu hala, dan segala ter yang ada okay?

Saya happy. Baju raya kita sama, kan? Yeay!

Wo ai ni <3
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: