Birthday Boy

 Assalamualaikum.

Entry khas buat lelaki saya. Ehem.

Hai awak yang macho yang hensem yang cute yang taf yang gila yang gedik yang semuanya. Selamat hari lahir yang keeee. Ke berapa eh? Oh, ketujuhbelas. Maafla saya lahir dulu dari awak. Ini sebabnya masa dalam perut mama saya dah gedik tendang tendang nak keluar awal. Sooooo gedik kan?

Awak dah besar. Dah matured. Dah boleh kahwin. Ihik *gedik. Jadi seharusnya lah awak jadi lebih dewasa, biar saya je yang jadi budak budak sebab saya comel ok? Diulangi, comel. Dah banyak pesanan dalam message sampai dah jadi tiga ke empat page dah. Tapi saya tak jemu. Saya tetap nak pesan banyak banyak biar awak muak sampai muntah. Padan muka.

Ehem. Menemui lelaki yang gedik lagi gila. *cheyyyy

Diharapkan awak jadi lelaki kuat. Semakin hari awak semakin berubah. Semakin jadi yang terbaik. Semakin boleh membimbing. Semakin berjaya. Tahniah sayang. Awak lelaki terhebat. Biar kita pernah terputus hubungan, biar kita punya pasangan masing masing, tapi zahirnya kita tetap berkawan. Kita tetap bersama. Biarpun sebagai kawan mahupun lawan. Kita tak pernah berpisah. Ya, saya bangga itu.

Muhammad Arif,

Entri pendek ni bawa seribu makna. Lahir dari keikhlasan hati. Pesan saya, semoga tarikh ini, 24 Ogos awak lebih matang dalam kehidupan. Awak lebih tabah, kuat hadapi semuanya. Maksud saya semuanya. Saya janji, saya akan cuba ada untuk awak setiap masa. Kenangan kita, simpan semuanya. Biar pahit, manis, semuanya kenangan. Kita takkan kuat kalau takda kenangan tu kan?

Lelaki yang punya hati saya,

Jaga hati saya baik baik ok? Dan saya jugak janji, saya akan jaga hati awak sebaiknya. Maafkan atas semua salah saya, khilaf saya. Saya akan cuba, usaha untuk jadi yang terbaik. Saya ambik serius bila awak cakap awak serius. Saya bangga, senang hati sebab awak dah cakap dgn parents saya. Sesungguhnya awak lelaki berani :)

Happy Birthday sayang. My life wouldnt be better without you by my side. Thanks for all the strength that you gave me before. Im gettin stronger because of you. Stay cool okay ayep? Take care.

Love,
Fatin Athirah.
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: