New Chapter.


Assalamualaikum. Hai.

Hm dah lama tak jenguk sini.

Ok, no more Superman, no more Kepeng and no more Firdaus. 
Whoever yg nak ambil dia, silakan. Dia bukan hak aku lagi. Dia tak ditakdirkan untuk aku. Aku dah cuba layan dia sebaik mungkin. Mungkin kami tak sesuai. Ya mungkin.

Tapi hilang dia tak bermaksud aku hilang seluruh jiwa raga aku. Yes, aku masih kuat. Aku masih kuat untuk berdiri atas kaki sendiri even dia dah pergi jauh dari aku. Dan aku berbangga masih ada insan yang ada dengan aku sekarang ni. 

Urusan apa yang pisahkan kami, jangan pernah kau semua ambil tahu. Ya jangan sekali kali pernah ambil tahu. Hanya aku dan dia yang tahu kisah lalu kami. Aku taknak ada pelesit pelesit celaka yang sebarkan itu ini tentang aku dan dia.

Aku tahu, kau pun tahu kan setiap yang pergi pasti ada yang datang mengganti. Yes, aku taknak cakap apa. Cukup lah aku dah bahagia sekarang. Ya awak, saya bahagia.

Aku cuma boleh doakan kau dari jauh. Aku doakan result SPM kau gempak. Aku doakan kau jumpa budak kecik yang macam kau harapkan. Aku mintak maaf atas segalanya dan aku mintak kau halalkan semua benda yang pernah kau bg. Terima kasih sebab teman aku selama 9 bulan. Terima kasih. 

Selamat Tinggal. 

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p