Aku Percaya.

Hai, Assalamualaikum.


K kat sini aku nak ckp yang aku percaya.
Aku percaya karma is everywhere.
Aku percaya Allah tu Maha Adil.
Aku percaya setiap yang berlaku ada hikmah.
Aku percaya setiap benda buruk yg berlaku, akan ada benda baik yg datang lepas tu.
Ya, aku percaya semua tu.

Hidup aku, aku yang tentukan. Aku kuat untuk putuskan segala keputusan dalam hidup aku. Segala anasir, segala bisikan syaitan aku boleh tepis. Yeah, aku kuat.

Terserah la nak cakap aku apa, yang penting aku tetap aku. Aku tak cuba jadi orang lain. Aku adalah aku.
Mulut manusia, pernah ke tutup? Even aku sendiri pun macam tu. Kadang kadang manusia ni melampau. Benda yang bukan hal dia pun dia nak sebok. Kejadah?

Eh aku lupa, manusia. Memang mcm tu kan? Ok sekarang suka hati lah nak menyundal ke, nak jadik bangang ke, nak buat bodoh ke, nak jadik budak budak ke, aku tak kesah. Boleh pegi mampos k.

Dah buat tambah dosa je cakap psl ni. Kbye





Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: