Supermanku.

Assalamualaikum. 

Ehem didekasikan khas buat superman yakni penunggu hati atau penghuni hati kecil lagi comel saya ini. Penunggu hati? Erk.

Hai superman,
Kita sahabat selamanya, kita boipreng gelpreng selamanya, kita adik abang selamanya, kita tunang selamanya. Eh saya taknak tunang selamanya dengan awak. Acano dengan kawinnya? Hihi gatal kau Fatin. Ehem meski kita jauh, eh jauh di sini bukan bererti awak jauh saya jauh kita jauh macam berbatu batu. Gini ha maksudnya, jauh hati lah kiranya awak kerja, saya tusyen macam tu. Macam dah tak boleh menggila lepak sekali, tak boleh nak  cubit tampar tumbuk terajang dah. Eh faham tak ni?

Hm, meski kita jauh *berapa kali daa nak ulang. Saya tetap sayang awak saya tetap cinta awak saya tetap rindu awak. 

Dengan penuh rasa kecomelan, keohseman dan kebaikan.
Sudilah kiranya menerima kasih saya yang tak berapa nak kasih sangat ni. Ehem sejujurnya saya terharu ternangis terkesima terkejut tergamam dan segala ter yang ada, kerana awak sanggup mencari jalan untuk saya kurangkan migrain yang sememangnya menggigit otak ni. Hm hm, terima kasih awak.

Superman saya Muhammad Firdaus, (maaf jika namanya enggak benar)
Ingat pesanan saya. Pesanan yang tak berapa nak betul dari saya yang awak selalu panggil budak kecil. Ya, saya budak kecil awak. Saya budak kecil yang menyayangi awak sepenuh hati. Yang mencintai awak sejujurnya seperti manusia yang paling jujur atas muka bumi ni. Wah, ayat gampang kan?

Ehem, wanita wanita diluar sila jeles kerana lelaki ini kepunyaan saya. Jangan pandang dia sikit pun kerana saya mempunyai mata mata yang bisa melihat. Godai

Awak juga superman, jangan jadi seperti orang yang tidak mempunyai ingatan. Ingatan itu penting. Dengan adanya ingatan, awak akan ingat saya yakni budak kecil supergirl awak ni. Jangan acting seperti hai, nama saya firdaus nama awak apa, boleh kenal tak, saya takda awek lagi ni. No no no sayang jangan seperti itu di hadapan perempuan lain. Ehem jeles ni.

Lelaki yang berpendirian,

Awak bukan lagi budak sekolah 17 tahun yang selalu lepak sana sini, yang perlu struggle untuk SPM. Seperti yang saya pesan, awak harus matang sayang. Ya matang yakni berfikiran jauh memikirkan masa depan awak. Teruskan dengan apa yang awak lakukan sekarang dan biar saya pula jadi budak sekolah yang perlu struggle bagai nak gila untuk hadap peperangan besar yakni SPM tahun hadapan. 

Enebadi yang nak muntah hijau campur kuning bila baca entri ini, silakan. Tong sampah di hujung sebelah kanan anda. Muntah dan cuci sendiri ok. 

Saya pasti ramai yang tertanya 'eh bila nak habis entri ni panjang nak mampos meluat aku baca' sebabnya saya dah melebihi limit yang dibenarkan. K la yelah, saya habiskan. Sila baca ok superman? Baca tau? :*



Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: