Hai.


*Lihat itu perempuan gedik sedang garu kepala macam bodoh picture recycle aku ambik dari mana hala pun taktau first time entry picture aku sendiri hakktuihh. Nah semua tu dalam satu nafas. Pheww

Assalamualaikum. Hm.

Maafkan saya. Dah terlalu lama rasanya tak hupdate blog huduh lagi berhabuk ini. Puih puih hembus sikit nyah kau habuk jahat. Harini menghupdate tanpa mengetahui arah tuju serta topik atau main point. Kita jalan jelah ye sampai kemana pun nanti kalau rasa nak berhenti berhenti jelah ye? Kejadah?

Ombak rindu? Apa tu? Ahh pergi rendam kepala dalam kolah air kalau tak tahu apa itu Ombak Rindu. Semestinya ombak laut yang berhempas di tepi pantai bersertakan dengan rindu. Yaa, itulah ombak rindu. Ok maafkan saya lagi kerana telah mengencing anda semua sehingga basah kepala. Ombak Rindu dah menjadi satu fenomena sehingga mencecah 9 juta mungkin? Hm hm membuatkan saya rasa nak jadi pengarah.

Serius saya cakap saya takda perasaan semasa tengok ombak rindu tu. Saya tak menangis, saya tak sedih, saya tak rasa apa. Nothing kau tahu? Nothing. Hm. Biar saya dengar sob sob dari kiri kanan depan belakang saya tetap saya. Mengaku dan mengeras. Dalam hati, apakah? Menangis macam bebi. Oh maaf, anda mempunyai feeling tetapi saya tak. Dem me. 

Duduk rumah sememangnya boring kan? Cuti masih lagi berbaki. Saya tak tahu berapa hari lagi tapi saya rasa lama lagi. Hm lepasni dah Form 5 boleh buli budak junior boleh buat hebat boleh buat otai boleh tunjuk gangster boleh gigit orang merata. Abaikan kerana sememangnya saya budak baik disekolah. 

Superman dah start kerja. Oh ya saya dah takda kepeng. Sekarang ni saya ada superman. Hari-II saya rindu dia hari-II saya sayang dia hari-II saya ingat dia. Kalau kita sayang orang tu, kita ikut jelah kan rentak dia? Ya itu yang sedang saya lakukan. Saya tak merungut. Saya faham. Dengar tu superman? Faham tahu.

Saya cuba untuk menjadikan setiap ayat yang saya type ni ohsem. Tapi hm saya tak mampu kerana otak saya hanya bisa mencapai tahap beku 0 darjah celcius. 

Okay superman, awak boipreng saya awak bespreng saya awak soulmate saya dan awak pendengar setia saya sampai mati k? Sampai mati tahu? Ohsem nya awak di hati saya. Kerja biar elok biar baik biar ohsem sebab bila awak kerja awak boleh belajar jadi disiplin dan bertanggungjawab kan? Saya benci awak superman. Eh silap. Saya sayang awak. Kbye

Iloveyoutoo readers. Hm rindukan dia

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: