Mix

Ohooohoi. Assalamualaikum kom apa kombat bat apa batman man apa mentol tol apa tolol. Ok diam. Ehem ehem nak cakap arigato gozaimas terima kasih banyak banyak dekat Syaznida budak kecik ni haa sebab bg idea saya nak update blog bodoh ni.

Okay dah seminggu tak lebih tak kurang saya terpaksa berhempas pulas berjuang berperang. Nahh ayat hiperbola sila abaikan. Seharian hari hari yang sangat bermakna *puii dihabiskan di pusat tusyen. Bila cakap saya tusyen dua tempat, semua orang macam peewit fuyoh fuyoh rajinnya dia. Kejadah?

Apa kehenya intro sampai tiga perenggan macam lah banyak sangat ideanya nak update. Terima kasih lagi lagi lagi buat semua inspirasi kerana dah bertanya kenapa tak update blog. Oh baru saya sedar betapa pentingnya kalian membaca blog saya. Hewhew pui sikit.

Pertamanya, anda ingat slipper pertama yang jadi milik anda? HAHAHA, saya tak ingat pun. Mungkin ingatan ini terlalu lemah alahai mesti dah makan banyak semut ni. Sekarang ni trend slipper Flipper. Ekspresi pertama semasa memiliknya, wahh macam ohsem aku ada slipper ni fuyoh fuyoh kau ada? Aku ada hebat giler oh maii. Ok hiperbola lagi.

Facebook thing. Sebelum ni zaman Friendster, lepastu Mespes lepastu Pesbuk lepastu Twitter. Haaa lagi satu tu apa benda alah nye lah hai haaa, Tagged. Cewah zaman frenster mespes dulu haa kemain poyo meluatnya tengok haih. Awak ada mespes? Kira awak ohsem ohhhhh. Sekarang ni, awak ada pesbuk? Apa? Takda? Alahai jakun tenuk nya. Eh kejadah apa kalau ada pesbuk ke tak kacau korang kea hah? Lepas pesbuk, twitter pulak haa. Tweet sana tweet sini kalau dapat tweet dengan retis kira memang ohsem tabik spring ah. Sampai tweet habes limit kira tak hengat dunia dah tuuu --'

Bila ada pesbuk, dah jadi hot, ada lah haters. Alahai haters pulak. Kesian kat bebudak hot kat pesbuk tu haa. Tapi jangan lah sampai kopikat status orang lain kalau nak jadi hot pun. Ye dok? Eh otak ada fikir sendiri lah. Lepastu ada pulak fakers ni ha. Rasa macam eh apa jadah kau fake aku aku kenal kau ke ha aku buat salah apa ha? Hah mula gelabah. Nak sangat hot. Kan dah ada fakers. Hewhew

Ok rasa dah terlalu ohsem sebab banyak menaip. Hm superman keluar mancing dengan abang long. Ok rindu <3
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: