#Hmmmmm.


Tolong jangan cakap imej diatas comel. Semua orang tahu ianya comel. Jadi gentle gua cakap; gua tak suka ulang ulang. 

Hey assalamualaikum.

Didekasikan buat si mata sepet yakni Firdaus Mahmud namanya.

Menulis dengan penuh yakin dengan harapan takkan menyakitkan hati si dia atau pun si dia berasa offense. Harapan meninggi mengharapkan entry ni tak lebih seperti karangan budak upsr. Luahan hati perasaan yang tak mampu diluahkan melalui pesanan ringkas atau pun calling molling on the phone atau pun sebaliknya. Saya harap awak faham. Hm hm.

Hai lelaki bermata sepet superman saya.

Mestinya saya mengerti awak sedang menghadap perang besar yakni SPM untuk masa depan awak. Tapi dengan berhadapan dengan perang besar itu tak bermaksud awak boleh lupakan hati orang lain. Oh tidak, saya tak menyalahkan awak sama sekali. Saya mengerti.

Tinggal 11 hari mungkin untuk paper last awak. Ya, mungkin. Saya cuma meneka. Saya cuba untuk menahan diri saya supaya tak menstresskan awak. Ya, sememangnya saya perempuan yang susah mengerti keadaan orang lain. Saya faham ianya satu beban buat awak.

Saya ada hati. Saya ada perasaan. Saya ada feelings feelings yang orang lain ada. Maaf; keduanya adalah sama. Saya mohon berharap supaya awak lebih alert dengan keadaan perempuan yang sememangnya sensitif seperti saya. 

Jika saya menipu mengatakan hati saya sangat cool tenang sehingga saya dapat watlek watpeace semestinya awak dan mereka dapat menghidu penipuan saya. Saya sekarang berbeza dengan saya dahulu. Semuanya kerana awak. Kerana saya mengenali lelaki seperti awak. Perubahan yang sangat perfect yakni saya hanya fokus terhadap awak, satu satunya lelaki dalam hati saya.

Perubahan saya juga menyebabkan saya menjadi lemah. Menyembunyikan segala kesakitan yang ada dalam hati. Memang menusuk dalam. Memang menyakitkan. Perempuan, semuanya mahukan perhatian. Saya harap awak faham.

Cukup lah hujan yang turun dalam bilik saya ni. Cukup lah saya menaip macam orang gila sambil menangis tanpa mengetahui apa sebab atau alasan yang kukuh. Bagaimanapun saya tetap sayangkan awak.

Saya sayang awak si mata sepet.



Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

1 comment:

Anonymous said...

kak fatyn. couple kan haram kak ;) Zina tu banyak bahagiannya. Zina hati,mata,tangan,kaki. May Allah bless and salam ukhuwah.Ingat kak,tahun depan SPM. Redha Allah itu penting :) Kasihankan parents akak jugak. Well,even me,I'm not a good Muslim. Saya ingin ke arah itu juga ;)

Salam. And sorry. Nasihat2.