#Freakin'

Hey theree.

Just now I felt like freakin awesome. So I want to come out with freakin stories. Ohh no, I;m not that freakin crazy. Because I'm only an ordinary girl with freakin habits and freakin friends around me. You can see that I'm talking about freakin subject with many freakin sentence. HAHA

Okay, gila dah dengan perkataan freakin tuu. Bajet cool letew. Alahai, tak cool pun bang. Tak tau nak buat entry pasal apa actually. Tapi hentam lah, asal kan tak bersawang berlelabah blog ni. Hihi. Tarikh hari ni omey omey jeaa kenn. Mesti ramai orang couple tarikh ni? Tak pungg, mesti banyak benda sweet jadi kan? Alahaii, jelesnya lahh :')

Alahaiii, masuk berita budak umur empat belas tahun kantoi khalwat. Tak omeyy lahh. Cebajet tak kantoi letew. CCTV merata lah dik oii.

Esok ponteng sch, lusa pun ponteng lagi. Alahai banyak nyelahh ponteng oii. Jom mulakan hari ponteng sedunia. Ponteng ade sebab dooo, bukan macam awok awok tuu haa. Memonteng jea kejanya. Duduk rumah goyang kaki sambil tengok doraemon memang best kann? Cool letew sebab boleh ponteng? HAHA.

Awok awok, nak chinttt kejab bolehhh? Boleh kan? Kannn? #okaygedik

Bieee,


Alahai mane satu biee iteww nie. Hikhok, itew adee dua bie ohh. HAHA. Okayy, nak pesan dekat dua monyet comel nie :D


okayyy, nie abang long itew ohhh :D

Hai abang long. Mula mulaa, goodluck untuk SPM. Belaja rerajinn, jangan memain. Kalau takm ketuk kepala sampai benjol tautau. Hikhok. Along kuad ennn, yea yea. Adek tau along kuad. Jangan fikir banyak, just focus untuk SPM. Kalau result good-2, keja pun good-2 enn? Jangan giveupp, nanti nyesal. Bila dah habis SPM, nanti sambung study jauh jauh pulak enn? Lepastu tinggal adek along sorang terkapaq dengan sini haa. Syiannnn adek along ni. Takpeee, itew cemana pun takpeee. Hikhik. Sayongg along bebanyak ohhh <3


Atudiaaaaa, ini kepeng iteww. Hewhew <3

Awak, kalau saya dapat peluang kedua, saya nak ulang balik semua. Saya taknak buat salah apa pun dekat awak. Awak, kalau saya ada peluang lagi, saya nak buat awak happy. Saya nak jadi yang terbaik untuk awak. Saya taknak jadi beban awak. Saya taknak jadi budak kecik yang selalu bagi maslaah dekat awak. Awak, kalau saya diberi peluang, saya nak kenal awak lebih awal. Awak, saya sayongg awak sangat-2. Macam mana tikus sayongg cheese. Hewhew #boleh pulak samakan dengan tikus --'. Awakk, saya nak awak belajar rerajin. Saya nak tengok awak dapat keje elok ohh nanti, saya nak tengok awak berjaya. Saya mintak maaf aww awak sebab selalu buat banyak masalah dekat awak. Syiannn awok dapat girlfriend yang ngengada macam saya ennn. Saya mintak maaf sebab jadi beban awak, saya mintak maaf sebab selalu buat awak sakit hati, saya mintak maaf sebab tak dapat buat baik untuk awak, saya mintak maaf sebab takleh jaga awak, saya mintak maaf sebab selalu susahkan awak, saya mintak maaf untuk eeeeeveeeryyyythingggg. Tau tau? SAYA SAYONGG AWOK KEPENG <3

p/s: Ohemjayyyy, aku suka lagu NERA. OkBhaiiii
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: