#Alahai

Heyyyyyooo

Alahaii aku dah gilakan si comel handsome Greyson Chance. Dia handsome gila bakhangg. Pi search lepastu dengar semua lagu dia. Sumpah boleh melt masa tu jugak. Oyeahh. Greyson Chance, come to mama. WAHAHAHAHA

Okay, maaf lah anak anak. Ibu jarang ngupdate belog nii. Orang busy lah katakan. Alahaii, duduk rumah goyang kaki tengok tv habiskan semua makanan kat rumah ni tu dah kira busy lah kan? Lain lah orang lain. Untung ade idea 24/7 nak ngupdate belog nii. Ibu ni otak sengkek sikit benak nye haa. Idea pung datang seminggu sekali. #Okay gedik -..-

Alahaii jealous nye lah tengok orang keja bagus bagus sampai ke Jordan mana hala tu haa. Nak jugak macam tu. Tapi kalau cakap takde usaha kau cakap angin jelahhh. Apa ntah orang cakap? Haa, sembang tak pernah jatuh. Yang tu laa, yang tu laa XD

SPM lagi berapa hari wehh? Alahaiii gentar nihh. Budak busuk tu boleh wadlek wadcool je haa. Nak kena push agaknya. Dah terlambat dah nak push pungg. Kau nak SPM, pepandai lahh kau usaha. Cecakap nak kawen dengan aku. En en en? Hikhok :D

Harini ayah aku cutiii. Aku tetanya cuti ape nyelah lama sangat sampai tiga hari tu haa. Dia cakap cuti raya. Pelik aku raya apa sekarang ni. Rupanyaaa Deeeparaayyaa. Hikhik, akibat mamun dan terlanggar pintu terus pegi cakap dengan orang tuu, jadi ceni lah haa.

Alahai banyak nye lahh orang post pic cupcakes dekat Facebook. Bhaiii, nak jugakk. Dah la si gedik Farro pegi Secret Recipe dengan si hegeh Jayjay tuu tak ngajak. Sumpah kempunan nii :(

Alahai sekarang ni dunia dah maju, moden gituuu. Budak budak sekarang dah takde rasa hormat dah haa. Kalau aku hormat dorang tak hormat aku pun takda guna nya jugak enn. Menganjing pulak dengan aku. Alahai sayanggg, buat lah lagi. Aku tengok, senyum, blah centu jaa. Aku boleh fikir bhaiii.

Alahaii, dah letih nak ngetaip ni haa. Okay, jumpa dalam next entry. Byebyee, from me with love <3
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: