#Hai

Assalamualaikumm.

Heyy,

Sekarang, aku dah jadi tak betul. Semuanya sebab satu benda yang membuatkan aku rasa #pfttt. Macam fcuk. Demm, tak patut aku cakap macam tu. Okay, tak semua benda dalam dunia nie jadi elok. Semuanya bergantung kepada diri kita sendiri. Kalau macam tu yang kita usaha, macam tu lah yang kita dapat. Takan kita usaha terok terok bagai nak rock, dapat sikit ceciput je. Ye dok?

Aku memang suka merapu. Jangan tanya kenapa aku suka merapu sampai ke London sana nuh. Biasa lah, orang dah banyak knowledge nih. Alahh, setakat London tuh apa la sangat, beribu kali dah pi. Kentut pun dengaq. Dah muak dah tengok. Haktuihhh #Juah dah aku, juah dahh

Lain la Paris ye dok? Teringin nak pi sana shopping shopping. Puii, macam la aku ni jenis yang bershopping. Buat macam Paris tu dekat macam Kulim nak pi Taman Selasih kan? Kalau banyak duit takpa lah, hari hari boleh pi macam dalam Awan Dania tuu. Benjy dengan Akmal sanggup ikut Dania pi Seoul. Banyak kali pulak tuu. Untunglah -..-

Jangan tanya lagi kenapa aku suka buat muka babi. Jangan salahkan aku. Babi tu yang suka buat muka macam aku. Tau la aku comel pun. Tak payah la nak jadi copy pig. Mencik tauu. Mak mencikk ! ----> Muka babi lagi -..-

Ewahh, banyaknyelah mencarut hari ni. Weh weh, Jue Evans lawa kan? Macam aku. Muahaha #perasan nyelah budak ni -..-

Aku jadi macam ni sebab aku rindu depa. Rindu gilaaa. Hampa rindu aku dak wey? Mesti rindu kan? Kan? Ngaku cepat. Kalau dak aku tembak guna lastik. Haaa, nak mana satu?

Firdaus, Isa. Rindu hampa wehh. Serabut gila sekarang ni. Sumpah macam orang gila dah ni. Cepat mai bunuh aku sekarang. Cepat -.-'

Okay laa, hampa mesti bz kan? SPM lagi berapa kali jumaat ja. Campoq dengan hari hampa tidoq terbongkang, makan nasik berpinggan pinggan, berak dalam jamban berjam jam, seh hinguih lagi. Wheelie kat highway, apa lagi haa? Haaaa, main futsal sampai petang baru balik. Mesti tinggal berapa hari ja ken? Hampa kena study rajen rajen tau wehh. Budak kecik ni dok doa kat hampa nih T.T

Rindu hampa sangat sangat sangat T.T


Lapaq Rocky laa. Hampa tau dak Rocky tu apa? Taktau pi cari kat kedai.

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: