#Heartless

Hai.

Sekarang 7.30 p.m. Orang semua dah siap untuk solat mahgrib, aku still kat depan benda alah nie. Actually baru balik dari rumah acik aku dekat Gurun. Dem dem, pi solat lah Fatyn oii. Sat sat. Lima minit jea nak taip entry nie. Lima minit lah sangat kan? Puii.

Mood aku tak berapa nak baik. Macam vavi sebab tadi vavi comel pink lintas depan keta ayah aku dan aku rasa vavi tue hantar saka dia dekat aku. Vavi ada saka kea? Ohmaigosh. Maju dah vavi sekarang nie kan. Siap bela saka lagi. Kejadah apa aku merepek nie?

Kejab lagi ada open house rumah pakngah aku. Haihh, tengah on diet nie lah baru open house sana, open house sini. Spoil diet aku. Kadang kadang aku rasa macam nak tukar perut dengan orang yang tak pernah berselera bila makan. Untunglah kalau teknologi sekarang boleh tukar tukar perut kan. Ibu ibu yang mengandung pun boleh tukar perut bagi nampak selimmmm gitu. Okay, aku merepek lagi. Abaikan.

Aku takdak perasaan. HAHAHAHA. Aku tengah takdak perasaan nie. Suruh aku cubit telinga anak orang sampai merah pun aku buat. Tapi bayarannya, topupkan dekat aku. Banyak banyak tauuu. Tadi anjang aku bercakap dengan aku. Tapi aku diam jea, sebab aku rasa dia tak cakap dengan aku. Dengan muka slamber vodoh dan macam hanjeng, aku tengok dia dan aku cakap, ''hang cakap dengan aku ka wey? Ulang sekali lagi''. Okay, ketuk kepala aku dengan pensel. SEKARANG. Hikhik. Pensel pun bolehh. Kalau guna kayu, karang mati pulak aku -.-'

Tadi masa hantar maklang aku balik rumah, ada polis buat roadblock. Ouh tidak, aku tak pakai seatbelt. Abang polis tue tengok aku sambil senyum dan aku senyum balik. Dengan vrodoh nya aku pi cakap Hai. Ehh sial lah, tuih.

Esok pengetua dah nak bersara. Tadi lalu depan rumah dia sambil melambai. Babai pengetua. Macam lah dia nampak kan? #vodoh. *Aku tipu jea, hampa caya kaaa? Terjumpak budak busuk dekat traffic light. Dia cakap dia tengok aku tapi aku asyik tengok blah kiri jea, sampai tak tengok blah dia langsung. Sebenarnya aku tengok ulat kat jalan tu sambil mengira berapa lama dia nak sampai dekat seberang. Kesian kan ulat tue, belum sampai dah di lenyek dek kereta yang lalu kat situ. Aku pun ambik masa sikit nak meratapi pemergian ulat tu. *Kay aku tipu lagi. MUAHAHAHAAH

Aku rasa dah cukup aku merapu kot untuk menggambarkan yang aku betul betul tengah serabut sekarang nie. Okay bye.

p/s: HAHAHAHAHAHAHHA*tak lawak pun
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p