#BOOYAH (:

Assalamualaikum.

Boleh baca title? Tak boleh? Buta leteww. Hikhik. Okay, April Fool. Eh, terlambat pulak ucap.

Jari aku putus woii. Terkena perspek cutter. Mampoih dah tak boleh nak taip entry dah. Tak boleh nak main facebook dah. Uihhh, dapat tau kat mak aku dia syok nii. Hihi, kayfine aku tipu. Luka sikit jeaa dekat ibu jari tu. Terbelah la jugak. Tapi aku watlek, chill. Cool macam benda biasa. Alahh, benda sikit jea pun. Kayy, caya la banyak banyak. Aku tipu lagi. Sebenaqnya keluaq jugak air mata nih. Hikhok.

Kenapa perlu ada tikus dalam dunia nie? Kenapa tikus perlu menguasai rumah manusia? Kenapa tikus perlu gigit almari sampai berlubang? Kenapa tikus sangat comel? KENAPAA??

Rumah aku dah dikuasai tikus. Oh tidak. Ayah aku dah pasang perangkap semalam. Tapi hati aku sayu tengok tikus tue diperangkap. Simpati sebab tikus tu terlalu comel untuk dibunuh. Tolong, jangan bunuh tikus yang sangat berdosa tu. Dia comel. Tolongg. Okay, bunuh aku sekarang. HAHA

Hari nie hari first tak nampak pengetua kat sekolah. Rindu gilaa dekat dia. Eleh, macam lah sebelum nie aku rindu kat dia kan?

Tadi aku nampak banyak siput vavi dekat belakang rumah. Dengan penuh rasa takjub *takjub tu apa wey? Aku pun ambik garam lepas tu pi letak kat siput tu. Terus dia masuk dalam sarang dia. Pedih la kot? MUAHAHAHAHAHA. Jahat kan aku? Shuhh shuhhh. Setan banyak kat tepi nie. ALLAHUAKBAR

Sebenaqnya malam ni ada tusyen. Tapi rasa malas nak pi. Atudiaaa, setan banyak nii. Azan sikit kat telinga aku.

Hoii, hang tak puas hati apa hah? Rasa bagus sangat letew? Pi mampoih laa. Kalau hebat sangat, bak datang face to face dengan aku. Haktuihhh.

Atudiaa, aku merapu dah. Saja nak cari publisiti sat. Sapa sapa jangan terasa nahh? Tak kata kat sapa sapa pun. Hihi.

Kaykay, nak pi solat sat. Kbye
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: