Untunglahhh (:



Hye girlfriends, hye boyfriends.

Raya dah dekat kan? Haehh, berapa kali sebut ntah. Tadi pegi shopping dengan family. Berjalan merata sampai kaki saket sekarang. Dah la sejuk.

Hari nie borong banyak barang. Takpee, bukan selalu kan? Selalu shopping baju baju semua nie time raya jea. Kalau masa lain, kirim salam banyak lah. Sapa pun takmau pegi sebab masing masing busy. Sokay, tak kesah pun sebab fatyn bukan jenis yang suka shopping (:

Mama beli baju raya. Kesian sebab dah takde baju yang sama kaler macam baju fatyn dengan ayah. Memang gerak merata sebab nak cari baju. Last last, giant jugak lah tempatnya. Letih jea pegi jauh jauh sampai Penang nuh. Kemain.

Ohh, saya borong agak banyak tadi. Beli pin comel comel nak pin dekat shawl nanti. Then beli shawl. Tudung lagi. Whoaa. Then dress lagi. Jeans lagi. Banyakkk. Tahun nie saya pakai wedges kaler coklat by Vern's. Tengah jalan jalan then nampak terpampang VERN'S. Tarik tangan ayah then last last dapat wedges. Thanks ayah. Hikhok.

Untunglahh jadi anak tunggal kan? Untunglahh tak dimanjakan sangat. Untunglahh ade orang sayang. Untunglahh raya dah nak dekat. Untunglahh sempat sambut raya tahun nie. Untunglahh dapat tengok ayah kita senyum. Untunglahh nanti ada orang tu dapat towel kecik. hikhokkkk

Kepeng,
Saya nak awak tahu saya sayangkan awak sangat sangat. Sepenuh hati saya. Saya harap kita kekal selamanya dan saya harap awak tak tinggalkan saya. Saya jugak harap hati awak tak kan berubah. Saya nak awak tahu lagi, saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak. Saya taknak cinta awak dekat saya lebih daripada cinta awak kepadaNya. Saya doakan awak berjaya dunia akhirat. Semoga awak jadi anak yang baik, orang yang kuat, yang tabah dan boleh menilai segalanya. Saya sayangkan awak, Muhamad Firdaus bin Mahmud. Selamanya (:

p/s : Tuhan memberikan dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar
       dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati kepada kita?
       Kerana Tuhan telah memberikan sekeping hati lagi kepada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah
       Cinta (:





Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: