Mix And Blend (:


Assalamualaikummm.

Burrr, tengah tengok tutorial shawl. Oh, raya nie saya pakai shawl tau awokk. Nak jadik pelik sikit. Sikit jeaa, tak banyak pun. So, cousin cousin ku, tunggu kayy. Nanti saya bawak balik bunga api yang lip lap tue tau tau :D

Serrr, banyak nyaa tutorial best best. Saya habiskan masa hari nie kemas rumah, jahit handkerchief lepastu tengok tutorial. Gentle ahh.

Ohh awok, handkerchief awok dah nak siap. Saya jahit sampai luka jari saya tauu. Tapi takpee, tak sakit pun sebab saya buat benda tue untuk awok. Jari saya masih comel lagi, hikhok >.<

Pagi tadi kenn, ada orang tue text saya. Dia cakab dia mimpi saya accident. Mak aii, kemain terkejut lahh. Tak sedap hati tapi abaikan sebab mimpi jea en en enn? Lepastu, ada lagi orang cakab dia mimpi saya accident sampai meninggal segala. Erkkk, menyentap terus doh.

Rasa macam taknak balik kampung. Nak duduk rumah jea taknak pegi memana. Tapi, boleh cakab jea lahh enn? Mak aii sedihnya bila orang mimpi centuu. Takot semua ada jangan cakab lahh. Macam nak menjerit pastu kalau mama tanya kenapa nak cakab jerit sebab nampak lipas -.-'

Kenapa kalau hujan banyak nyamuk? Kenapa nyamuk suka hisap darah? Kenapa kalau kena gigit nyamuk, rasa gatal? Kenapa dalam dunia nie ada banyak jenis nyamuk? Kenapa nyamuk ada tajam tajam? Kenapa nyamuk wujud? Kenapaaaaa? Why whyyyy? Kayfine, dah jadi gila sebab nyamuk.


Awokk, mama saya buat banyak kek tau. Semua wangi wangi sedap sedap. Saya tak boleh pegi dapur sebab nanti dia jerit, Jangaannnnnnn! hihihihih.

Esok dah nak balik kampung. Esok dah hari last puasa mungkin. Esok jugak akan jadi hari yang paaalingg sibuk. Jadi, saya nak ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin (:

p/s : Kepengg, esok orang bagi towel tu kayy?
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: