Thanks Capital A :)

Adik adik abang abang kakak kakak yang comel comel lagi kiut . Hai :)

Harini saya hepi dalam sedih tau awak. Gembiranyaa saya bila first time saya dapat hepi dan sedih dalam masa yang sama. Hihi, pelik kan awak? Harini hujan lebat. Leganya saya sebab hari ni dugaan nak berpuasa tak berat sangat. Harini jugak saya balik lewat lagi. Saya jealous tau awak. Budak budak sesi petang semua balik awal. Tapi sesi pagi takboleh balik awal sikit pun --'

Pagi tadi memang menyakitkan hati. Serius. Tapi takpaa , saya puasa. Saya tahu awak pun puasa kan? Jadi tak payah lah nak menambah dosa yee cik adik. Tadi cikgu physics tak masuk. Sangat lega sebab harinie letih dan mengantuk belajar Addmaths. Awak awak, saya tak pernah rasa mengantuk tau bila belajar Addmaths. Tapi harini mengantuk sangat macam emak emak yang jaga anak waktu malam tak cukup tido --'

Tadi enn, saya tengok muvie Sekali Lagi tauu. Saya tengok dengan Eiyna, Myza, Dyana. Dyana sampai nanes nanes ohh.

Capital A? Sapee tuu? Ohhh, rahsia lhaa :)

Thanks ye budak. Selalu merapu meraban sekali. Melayan je budak gilaa ni. Haha. Pegi balek hostel belajaa. Dahlaa amek MC tipu. Nanti dekat hostel tu jaga diri kay budakk. Jangan nak sakit sakit lagi. Btw, goodluck tao untuk exam next week. Balik hostel study sampai lebam mata tu. Sampai ade eyebag. Hihi. Lepasni jarang lhaa ade budak nak semak wall saya. Maybe lepas raya or cuti pulak lah enn? Btw , I'll wish the best for you :)

p/s : Thanks awak awak dan awak sebab buat saya senyum harini :)

Adik pi kedai, Kbyee
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: