Saya tak sempurna :')

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Saya rasa saya dah gila. Saya tak pernah letak lirik lagu dalam entry. Entah kenapa lagu ni buat saya tersentuh dan terus saya rasa nak dengar berkali kali. Okay, sekali lagi saya rasa saya gila sebab menggunakan kata ganti diri saya. Wahhh, saya dah masukkan elemen BM ni :)

Okay. Enough with that. Tukat balik, tukar balik. Tajuk lagu ni, Jangan Menyerah. Lagu nie best sangat. first time aku jumpa lagu yang boleh naikkan semangat aku balik kalau aku tengah down. So bagi sesape yang tengah frust, down, ade probs or whatever, dengar lha lagu nie ehh :)

Aku tengah sedih, tension. Tapi aku cuba jadi kuat. Aku taknak orang kenal aku macma dulu. Dulu aku lembik. Aku lemah. Tapi sekarang, aku kena kuat. Aku boleh. Aku boleh jadi kuat. Aku tak boleh cengeng lagi. Aku kuat :')
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: