No title --'

Hey .

First, sorry untuk capital A sebab dia terasa dengan previous entry. Sorry awak. Entry tue bukan untuk awak. Seriously. Untuk orang lain lah. And, thanks sebab selalu melawat blog kite yang tak berapa nak comel niee. :D

Harini memang penat. Kena berkayuh basikal pulak pegi tuition. Perghh, memang terbaik plus terhebad dan nasib tak kena langgar lori. Kalau tak, mamaa. Sedekahkanlah baju adik tuh dekat jiran sebelah yee. Dahlah balik sekolah lambat. Harini pulak tak melekat dalam kelas. Berjalan merata. Adeyhh cikgu, kami pun puasa jugak --'

Harini memang ramai gila buat aku bebal. Dahlaa biseng. Adoiyaii, puasa pun kena biseng kea cik abang? Naseb baik teacher inform yang next year kelas kami ade rombakan. Lega sikit aehh.

Okay, atoiii. Hang kena kuad meyhh. Selalu hang yang dok cakab kat aku, aku kena kuad. Masa aku nanes, hang yang dok basuh aku enn. Kali nie, aku nak hang kuad. Aku ada dengan hang. Aku sayang hang Atoi. Sumpah akut taksuka tengok hang macam ni :'(
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: