Saya Kecewa dengan Anda, 'brother' .

Assalamualaikum.

Hoi bro. Awak cakab awak nak jaga dia elok elok. Awak janji dengan saya awak takkan sia sia kan dia. But, look what have you done now? Apa cer nie, esok dia nak exam lagi tau awak. Awak ingat exam ni macma main masak masak dengan adik kakak ke awak? Exam nie trial tau awak. TRIAL ! Malam nie jugak lahh awak nak cari pasal dengan dia enn. Malam nie jugak awak buat dia hilang focus.

Saya paling tak suka orang buat adik saya mcam ni tau awak. Saya dengan dia rapat dari kami umur 6 tahun lagi tau? Saya tak pernah sakitkan dia sikit pun. Tapi sekarang? Awak senang senang jea buat dia macam ni. Kalau awak kat tempat dia, apa awak rasa? Tolong lah, settle bebaik. Jangan lari dari masalah. Awak buat dia tunggu. Awak tak kesiankan dia kea?

Tiap tiap hari dia bercakab pasal awak. Dia sayangs awak sangat sangat tahu? Kesian saya tengok dia. Awak cakab awak sayangs dia. Tapi dekat pompuan tuh pun awak cakab benda yang sama kan? Saya tahu sangat lah awak. Saya texting ouhh dengan pompuan tuh. Awak takboleh tipu saya. Ingat tuh.

Bila awak cakab awak telan macam macam, saya risaukan awak. Sebab awak abang saya. Saya call awak. Tapi, awak cakab saya sibuk ann? Saya tahan lagi awak. Saya tebalkan muka cakab dengan awak. Saya tanya awak, awak telan apaa? Awak cakab lagi saya sibuk. Kan awak? Lepastu, saya cakab dekat awak jangan buat benda bodoh. Awak marah. Awak cakab, sudah la sudah la. Lepastu awak terus letak fon.

Sedih tau awak. Isa cakab family kita dah tak macam dulu. Serius, family kita dah takda. Saya sedih. Saya nanes bila awak cakab macam tu dengan saya. Takda lagi dah abg ngah yang kesah pasal saya. Tapi takpa. Saya masih kuat. Cuma saya sedih awak buat adik saya macam tu. Kesian dia awak :'(

Tak pa lah awak, start dari sekarang saya taknak ambil tahu apa apa pun. Saya cuma nak fikir saya. Biar lah saya jadi selfish pulak. Sebab selama nie saya fikir pasal orang pun, saya still kena marah maki semua tu enn? Saya still tak dihargai. Biarlah saya jaga hati saya pulak. Saya dah buat macam macam nak selamatkan hubungan awak dengan dia. Tapi saya tak mampu. Maaf. Awak buat lah apa yang awak nak buat.

Tapi satu ja awak, saya pernah janji awak tetap akan jadi abang saya kan? Yaa , sampai bila bila pun awak tetap abang saya. Bye 'abang' :')

p/s : not in the mood :(
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: