Kenapa Dengan Semua Orang ?

Assalamualaikum.

Lepas satu, satu. Semalam abang ngah dengan Atoi munya masalah. Hari nie, abang long pulak ada masalah. Kenapa nii. Tak suka lah orang cakab bukan bukan. Be strong la. Adik kamu ni kuad, jadi abangnya mesti kuad jugak meyh. Hurm. Jangan lah cengeng sangat. Saya kan ada? Lepas jea semua. Nak mara mara pun mara jea. Janji awak tak tension. Tak suka tau tengok awak tension tension macam ni :')

Lupakan jelah, orang tak ingat kita, kenapa kita nak ingat orang tu? Lagi menyakitkan tau awak? Nanti awak yang terhegeh hegeh nak sedih. Nanti awak yang sakit. Bila awak sakit, orang sekeliling awak yang risau tau? Jangan lah buat benda bodoh. Nanti saya marah. Saya tendang buntut comel awak lepastu saya cubit awak lepastu tarek telinga awak jadi panjang macam elf baru awak tahu kankan. Memang saya bajet kuad kejab walaupun saya tak berani nak buad awak macam tu. Hakktuiihhhh, puih kiri puih kanan --'

Awak cakab awak dah berubah. Saya tak suka tau awak berubah. Macam mana pun awak, awak tetap abang saya. Saya tetap sayangkan awak.

Awak dengan saya sama tau sekarang? Awak ada masalah. Saya pun ada masalah. Family saya sekarang dah macam pfft--'

Saya rasa macam takdak orang nak saya lagi dah. Tindih saya ramai ramai. Bagusla kan awak? Kita dah sama sekarang :')

Tadi dengar cerita yang Hadi accident. Tangan dia teruk. Sampai ada yang cakab kena potong. Hurm, kesian dia. SPM dah dekat. Trial lagi berapa hari jea. Semoga dia cepad sembuh.

Takde mood. Bye
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: