Malas nak letak title



Assalamualaikum.

Hai awak, thanks sebab datang golek golek dekat blog saya ehh. Kalau rajen, follow sekali lepastu nanti saya follow awak balik. Eh awak, dah tengok movie Selamat Pagi Cinta? Mesti dah en? Biasalah, budak nie lengai sikit. Movie yang dah lama sekarang baru nak tengok. Ish ish ish. Music dia best tau. Movie nie pun cute sangat.  Jadi kalau yang belum tengok tu, pegi tengok sekaranggg. Dekat Astro Citra (:

Okayyy, kalau dulu orang selalu cakab movie nie cute, tapi sekarang dah ade movie baru yang lagi cute tao? Nak tao movie ape? SEKALI LAGI. Hahhh, dah tengok? Okay, just nice. Movie nie lagi sweet tao. Movie tu banyak kenangan ouh. Hurmm, boleh nanes dan boleh senyum bila tengok balik movie nie (':

Sekarang semuanya dah tak macam dulu. Tak sangka dalam sekelip mata, boom! Semuanya hilang macam tue jea. Macam ade magician letak spells pulak enn -..- .

Take this note. Maybe lepasni kalau hampa lepak sekali dekat Irfanah, hampa takkan nampak aku. Yelah, sapa sangatlah aku ni enn? Haha, jangan risau. Aku takkan lupa hampa aehh. Hampa kan abang abang dengan adik adik aku? Mana boleh lupa cmtu jea en? (':

Serius aku sedih bila benda jadik macam ni. Baguslah hampa dah dapat lupa aku slow slow en? I am nothing. Nak tao? Setakat nie aku dah tengok movie sekali lagi tue nak dekat lima kali dah. Haha, movie tu banyak buat aku senyum. Banyak jugak buat aku nanes.

Btw, aku nak cakab thanks bebanyak sebab hampa semua melayan aku gegilaa hari tue. Hari tue hari yang paling happening ahh bagi aku. Aku rasa lengkap semuanya. Aku tao maybe lepasni kita dah tak macam dulu. Tapi takpee, aku okay (':


p/s : sorry for everything. Now it's my turn to go. Bye (':
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: