Nak Bebel Kejab :D




Hai awak. Haiiii. Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Okay, budak ni confirm dah gila. Phewww, lamanyaa tak online. Modem tu buat hal. Celup dalam air panas baru tao. Mula-mula memandai jea repair sendiri. Akal memang tkmao kasitao ayah. Nanti cek kena potpet. Tapi last last dia tanya. ''Adik, modem tu kenapa? Gelong dah ka? '' . Nahhh, mao takmao kena jawab la. Cek pun cakab la modem tu takleh connect dengan internet. Nasib gua manyak baik. Dia tak marah :D

Lu rembat Sharnaaz, gua rembat lu. Bukan lu taktao Sharnaaz tu gua munya. Kasi sengaattt. Erk. Apakah? -..- Haha. Gua tengah tengok AF9 Konsert Akhir. Gua rasa Erul lagi handsome dari Hazama.

Haihh, dah merapu banyak ni. Anda anda semua dah beli baju raya? Hihi, cek dah beli. Kaler coklat taoo , kemain. Macam biasa, baju raya berpasang pasang. Kemain betul mak aku ni. Dia pulok yang semangat lebih nak beli baju raya. Ergh, I hate shopping. Yes, aku tak suka shopping. Ade probs? :D

Tadi pagi bangun sahur, mak aku cakab kepala paip rumah aku kena curi. Haiyooo, manyak langsi ah itu olang. Gua dapat gua kasi potong. Dah terdesak sangat ke cik? Nak balik kampung takde duit kot? Tahun lepas pun kena jugak. Masa nak raya mcm ni lah. Haehhhh

Raya tahun nie orang jauh balik. Whoaa. Mesti rancak. Aku dengan cousin aku lagi dua orang plan nak pegi Langkawi lepas raya. Kami kami jea. Hihi, lagi rancakkk. Tapi setakat plan jelah -..-'

Kaykay, nak pi setadi pulok. Exam agama dengan bm hari ahad nie. Mesti boring. Babai <3

p/s : Wave keluaq ahad nieeeeeee XD
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: