Killer papers wait for me tomorrow




Hai awak.

Okay, itu status saya di facebook. Errr, kaykayyy saya memang tak boleh hidup kalau tak dak facebook. Walaupun semakin membosankan, tapi lagi bosan kalau tak online. Ceyyyy, tak sedaq sedaq diri tu tengah exam. Saya rasa saya dah jadik gila sikit sebab esok exam addmath dengan sejarah. Antara subject yang paling 'diminati'. Disebabkan saya terlalu minat sangat dengan subject nie, saya hampir terasa nak drop. Nasib baik tak boleh drop. Haehhh

Tadi exam agak boleh buat. Agama soalan sikit sangat. Sampai lenguh tangan nak menulis. Lain kali bagi la banyak sikit nah cikgu? Yang senang senang macam tadi pun takpa. Saya lagi suka. Suka sampai rasa macam nak menjerit dalam dewan sebab soalan terlalu SENANG lagi KACANG =='

Okay, nak cerita pasai dua orang mamat wayar putus. Nak sangat en orang tules pasal depaaa. Haa, nahh amek. Sorang Mat, sorang Nazri. Dua dua wayar putus. Tapi best kenal depa sebab setiap kali online, mesti ada ja benda yang boleh buat cek gelak guling guling. Yang penting, dua dua comeyyyy :D

Encik Nazri kita nie jiran jea. Tapi jarang bercakab. Pemalu la sangat enn. Dulu rajen main badminton sekali. Sekarang nie dia mana layan badminton dahhh. Haha. Janji saya boleh senyum bila depa senyum. Senyum, tak perlu kata apa apa.

Rahmat. Nama dia la kot? Nak glamour panggil Mat. Cheyywahh, kemain. Nak panggil dia budak TINGGI lah. Eh eh, tak rasa diri tu lagi TINGGI dari Mat kot? Hihi. Selalu jumpa dia dekat bazar. Dia mesti bawak adik dia, Maisarah. Muka lebih kurang ja, tembam tembun tambun. Heee. Tapi dua dua comeyy.

Best kawan dengan depa sebab depa nie macam inspirasi untuk idea yang gila gila. Kalau rasa nak jadi gila, pi jumpa depa nahh. Tapi depa baik. Sangat baik sebab depa dah memang baik dan terbaik. Kayfine, dah start merapu terok.

Thanks nahh budak budak wayar putus community sekalian. Saya berbangga mengenali anda. Anda terbaik. Thanks sebab banyak buat saya gelak sorang sorang sampai mak saya cakab saya gila sebab gelak sambil guling dari ruang tamu ke dapur. Kayfine, tipu lagi. Saya harap anda sekalian berjaya dalam SPM akan datang seterusnya pi mana-mana U dan seterusnya saya tak akan nampak muka anda lagi dan amat menyenangkan saya jika benda itu terjadi. HAHA, lawak kayyy. Sayanggg anda lah budak budak wayar putus communityyy !

Nahh, tengok sikit pic budak wayar putus XD


Ini Nazri (:


Ini Mat (:


Ini MEREKA (:


Ini Abang Ngah sayaa (:



Ini Abang Long sayaa (:



Dan ini, ehemm ehemm. Anda tahu siapaa :D


Saya sayang anda budak budak wayar putus. Sometimes love cannot be expressed with words. But it can be expressed through the act of honest (:





Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: