Ada Lagi ?


Errr , awokk . Kalau boleh saya memang dah takmao touchine maching niee . Nanti orang boring . Tapi enn awok , terpaksa lah sebab saya nak tahu apa kena dengan awok berdua . Susah hati tao saya fikir . Hurm . Awok penting , dia pun penting . Saya tak suka lhaa tengok awok awok jadi macam nie . Susah hati tao .

Hurm , tadi awok marah saya . Tak tao pun apa yang saya tanya tue boleh buat awok marah . Sorry . First time awok marah saya macam tu . Sedih tao awak . Nak nanes tapi saya kuad . Kuad sangat . Awok cakab dia buat masalah tapi awok takmau tau . Saya cuma tanya jea awok . Taktau awok nak marah macam tu :'(

Awok yang sorang lagi tuh , senyap jea . Dah lupa saya yea awok ? Hurm . Masalah apa lagi nie awok ? Ingatkan awok dengan awok dah takde masalah . Ada lagi rupanyaa . Bila saya buat perangai , tahu pulak awok nak cari saya kat mane enn ? Hurm .

Tolonglah , pleaseee . Apa pun masalah awok dengan awok , tolong settle secepat mungkin okayy ? Sebab mangsanya saya . Saya kat tengah . Saya yang susah tau awok ? Sedih tengok awok awok macam ni :'( Kesian kan saya sikit jeaa , boleh kan ?

Hurm , sedih tengok adek Mira Rara sekarang . Pi sekolah muka monyok macam tapai basi . Opss , sorry adek . Serius lah , adek dah lain sikit . Ingat kay , kalau ada apa apa , anytime jea adek boleh call or text kak atyn kay ? Jangan simpan sorang sorang . Nanti pagi pagi tengok muka macam tapai busuk lagi . Tak elok lah .

Adek kak atyn en kuad ? Macam kak atyn . So adek kena kuad lagi . Jangan jadi lemah . Ceyyceyy , kemain nak nasihat orang . Hihihihi . Kak atyn sayangs adek sangat sangat tao ? Sebab tue tadi nampak adek terus tergedik gedik nak pi pelok . Haha . Muka tak malu sikit nie haa XD

Adek , kuad tao . Cepat sembuh , cepat datang sekolah . Cepat happy happy balik :')

ILoveYou Nor Umirah Izrin Binti Mohamad Said :)



Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: