Silence is Golden .

Assalamualaikum.

Hari nie hari jumaat. Lagi tiga hari nak start puasa. Tak sabar benorr. Selalunya bulan puasa memang best sebab boleh kuruskan badan. Tapi aku suka bulan puasa sebab ada bazar. Heee. Aku nie suka berjalan. Tapi tak suka shopping. Pelik enn? Selalu orang cakap, bulan puasa nie bulan nak tambah pahala. So, kurangkan dosa tambahkan pahala :D

Okay, tajuk entry aku kali ni silence is golden. Sebabnya aku tengah geram dan bebal tapi aku diam. Bagi aku dalam hal nie aku tak perlu bersuara. Bimbang nanti benda jadi lebih teruk. Kalau dah gaduh, nanti mesti teruk. Tak ke gitu?

Kali ni biarlah kepala aku dipijak. Actually dah berkali aku rasa. Tapi takpelahh, aku diam tak bermakna aku iyakan aja semua. Selalunya orang yang diam someday akan meletup. Bila dia dah meletup, haaaa. Jangan cakap apa sebab masa tu memang rancak ah. Aku ni bukan jenis yang diam sangat. Tapi sekarang aku rasa macam aku berubah ke arah tu.

Eh awak, pijaklah kepala kita selagi awak boleh pijak eh? Mane tahu nanti kita dah takde awak dah tak tahu nak pijak kepala sape lagi enn. Kita ni enn bodoh, ikot je awak cakap. Lagipun kita ni takde lah hot macam awak.

Haha, rancak pulak lah enn?

Eh, ape kes minah sorang nie block aku? Tulah, mencapub lagi. Dah cari pasal dengan aku, dapat lah habuan. Kan dah kena bahan dengan aku. Cari pasal lah lagi. Aku memang suka orang cari pasal dengan aku. Heyy budak baru nak up, jangan ingat aku tak tau lah perangai kau. Tak payah nak berlakon baik sangat lah kan? Tulahh, tipu orang lagi sampai kawan baik kau pun dah tanak kawan kau. Kesian dia dohh kena tipu bertahun dengan kau.

Kau tikam belakang aku, pijak kepala aku. Aku diam. Sebabnya? Silence is Golden. Kalau aku gaduh dengan budak baru nak up macam kau, same jehh aku dengan kau. Jangan nak naik kepala sangat lah kan. Karang aku ceramah kau baru tahu langit tinggi rendah. Dah rasa hebat sangat lah dapat pijak kepala senior kau ni? Takot aku baca semua entry? Kesah lah pulak enn.

Sedar sikit. Kau PMR tahun ni. Kurangkan lahh carik pasal dengan orang. Memula memang kau baik jeh dengan aku. Tak sangka pulak baik ada sebab. Haha. Pegi mamm ah kau !

Kbye
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: