No More Old Me :')

Heyy.

Hari ni nak guna perkataan kita. Boleh kan? Bukan selalu nak jadi baik.

Awak, kita dah tak macam dulu tau? Kita dah berubah terok dah nii. Awak tau tak, kemarin masa dorang jumpa boyfie dorang, kita dah macam orang gila tahu? Kita main lintas lintas jalan. Lepastu kita tak duduk diam ouhh. Kita merayauu jea. Duduk dekat tepi longkang sorang sorang. Nasib baik Arian datang layan gila kita nie :')

Lepastu enn awak, kita training sampai kita letih. Kita buad macam kita tak letih. Kita buad banyak benda awak. Awak tak tau, macam mana kita sekarang. Nasib baik kita tak kena langgar keta Exora kaler hitam yang comel tuh tau. Kalau tak, mesti dah kiok sekarang.

Kemarin kita duduk dengan Mira, Azah dengan Fatin je tau? Sebab kita taknak kacau Farid dengan Atoi, Isa dengan Dayah. Kita main lintas jalan. Kita gelak gelak dengan dorang. Kita jealous tengok dorang. Dorang sweet. Tapi selagi dorang happy, selagi tue kita bole senyum. Kan awak?

Awak, kita tak tau sakit kita bawak banyak masalah dekat awak. Kita tak pernah buat benda buruk macam tu. Kita ingat awak lawak jea dengan kita. Tapi awak serius. Awak cakap dekat dorang macam tu. Habis maruah saya awak. Sedih tau awak buat macam ni? Kita nie apa bagi awak? Kenapa awak sampai hati buat macam ni?

Kalau kita tau sakit kita tak menyenangkan orang, kita simpan jea awak. Kita takkan kasitau awak dengan dorang. Takpaa, lepas ni awak tak payah kesah lagi. Kita tak kan kasitau awak dah kalau kita sakit. Okay?

Mira, thanks sebab teman Kak Atyn tadi. Mira buad Kak Atyn senyum. Kak Atyn sayangs Mira, Fatin dengan Azah tau? Sayang sangat. :')

Atoi, jangan lah risau pasal aku terok terok. Aku okay la.

Terima lahh Fatin Athirah yang sekarang. Fatin yang dulu dah hilang. :')
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: