Aku ada Kepeng, Abang Long, Abang Ngah, Si Ketod dengan kawan kawan dia. Kau ada?

Assalamualaikum.

Saat aku hampir hilang pedoman, putus asa dan semangat, masih ada yang peduli. Kepeng, Abang Long, Abang Ngah, Si Ketod Atoi dengan kawan kawan dia sentiasa beri semangat untuk aku terus bangun. Terus kuat. Dah ku agak, bila sampai di sekolah mesti ramai mulut yang bertanya kenapa dua hari tak datang. Ahh, ikotkan hati nak ja aku membisu. Tapi nanti orang cakap kureng ajor pulok.

Pagi pagi lagi kimin datang dan pegang tangan aku. Kami rindu hampa lah Kak Fatyn. Serius rindu hampa. Hihi, kami rindu hampa jugak lah kimon :).

Ramai lah yang tanya pasal aku. Cikgu cikgu pun. Belumpun pukul 9, aku dah guna healer aku buat kali pertama. Haha, jyeah. Aku dah tak kuat macam dulu. Bak kata Abang Ngah, aku dah macam robot. Perlu di cas setiap hari. Jyeah, robot hidup :')

Tadi jugak, aku sempat bertahan sampai rehat sajaaa. Lepastu aku dah start muntah muntah. Masa kelas bio, aku memang tak boleh hadap sampai muka berpeluh. Nanes sampai terduduk. Aku duduk ikot suka hati aku jea. Takpa, cikgu tu memang sporting. Dia bukan kesah orang nak tido pun. Aku cuba lelapkan mata tapi sakit mengatasi segalanya. Aku ajak Sufiya pegi tandas masa habis kelas.

Dan seperti yang aku jangka, aku muntah. Sorry, kotor sikit entry ni. Alahh. bukan kelua apa punn. Air jeaa. Aku bukan makan pun. Tapi muntah air memang menyakitkan. Sumpah aku tak tahan. Agak lama aku dalam tandas.  Lepastu aku terus pegi kelas sejarah.

Dalam kelas sejarah, aku masuk lima minit jea. Mintak kebenaran nak pegi bilik rehat. Dan aku pegi duduk kat situ. Aku telan panadol. Haha. Dan terlena dekat situ. Terus text Dayah dengan Atoi. Lepas depa habis kelas, depa terus datang kat aku. Aku tengok muka Atoi. Nanes lagi aku :')

Depa paksa aku balik. Tapi aku takmau. Alasan nya, depa ja yang tau. Aku lepak dengan kimin. Aku type dalam fon aku. Aku cakap, Min. Iloveyou. Aku pun taktau kenapa aku type macam tue.

Lepastu pegi lepak dengan Kepeng, Farid, Isa, Arian. Dalam masa nak dekat sejam tu, aku tak pandang langsung muka Kepeng. Farid dengan Isa pun aku tak pandang. Aku nanes jeaaa. Aku taknak pandang sebab kalau aku pandang lagi aku nanes.

Lama lama lepas tu aku kena basuh dengan Farid. Terus aku boleh senyum. Depa dah buat aku happy :)

Farid, Abang Ngah aku yang terrrrhebad. Thanks banyak banyak weyhhh. Hang buat aku senyum hari ni.

Kepeng jugak. Hari ni banyak kalah dengan orang. Ingat janji bie tadi kayy? Takmau lupa tautau? Sygs dia :)

Abang Long, wahwahhh. Bahagia noh hari nie? Semoga bahagia selalu, kekal lah naa?

Atoi, amboi. Sakan noh dengan Farid. Jangan lupa. Aku awek num dua hang.

Kimin, thanks untuk msg tadi. Terharu tau baca msg tu. Nak nanes dah tadi. Tak sangka hampa sygs kami sampai mcm tu. Thanks syggg

Dayah, jaga abg long kami leklok nahh :D

p/s : Pesanan buat semua :D
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: