Hari yang menguji segalanya.

Sebaiknya mulakan semua dengan memberi salam.
Jadi, Assalamualaikum.

Aku dalam keserabutan lagi. Ya, tengah banyak probs. Semalam aku berjaya jugak lepaskan geram dekat budak yang memang tak pernah nak faham bahasa yang aku cakap. Apakah? Bukannya aku bercakap bahasa Alien dari planet Marikh atau Pluto. Sesungguhnya aku bercakap dengan dia menggunakan Bahasa Melayu yang indah lagi sedap didengar nie. *Ceyyceyy, cikgu BM aku dengar confirm bangga nih :D

Sorry lah bang. Aku dah pernah cakap yang aku tak suka text dengan orang yang aku tak berapa kenal nih. Tapi kau tergedik-gedik jugak texting aku enn? So bila aku tak reply, kau memarah aku mengalahkan mak bapak aku marah aku. Bila aku selalu cakap aku takde credit, kau nak menyumpah bagai cakap aku selalu takde credit, texting dengan orang lain. HAHA, kesah pulak aku enn?

Ouhh, FYI, aku ade credit. Banyak lagi kot :D Just aku taknak text dengan kau. Bila aku cakap aku taknak text, kau tak pernah nak faham bahasa aku yang molek nie kan? Jadi terpaksalah aku guna cara yang jahat lagi kejam dan kurang ajar sikit enn. Dan semalam, aku puas. Puas sangat sebab dapat memarah kau macam yang kau marah aku, maki maki aku. Nahhhh, serve you right.

Okay, malas dah nak bebel banyak pasal kau. Harap sangat kau baca entry nie.

Tadi aku online, aku pergi tengok profile dia. Ohmaigodd, mane pergi relationship tuh? Bapak berderai jantung aku :'(

Memang dua tiga hari ni aku ignore dia. Semua sebab aku ada probs. Tapi tak sangka sampai jadik centu pulak enn. Hurm. Kaylahh. Maybe aku dah banyak sakedkan hati dia, maybe aku selalu buat dia marah. Aku selalu kecewakan dia. Mintak maaf bebanyak lah kepeng. Orang bukan yang terbaik untuk dia.

Buat sekarang nie orang taknak story apa probs orang. Tak ready lagi. Tapi please lah, jangan cakap orang bukan bukan. Sedih tau :'(

Taknak cakap banyak. Sebak pulak bila masuk hal nie. Kbye
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: