Hey Guys :)

Assalamualaikum .

Tengah taip entry sambil dengar lagu Dunia , Bunkface . Ouh Dunia , dah nazak sangat dah sekarang nie . Tunggu masa nak BUM ! jeaa . Takut lahh .

Dah lama rasanya tak taip entry baru kann ? Sorry lahh kat bloggers yang blogwalking kat blog aku nie , tengok and baca entry yang sama jea . Busy sikit lah . HAC dah dekat . So , banyak kerja lahh . HAC ? Hari Anugerah Cemerlang . Tahun nie Sultan datang macam biasa . Kesian den nengok bebudak Form One kena beratur panjang-2 dekat tepi jalan nak masuk SMK Sultan Badlishah . Dah lahh panas . Kena kibar bendera sambil pakai glove bagai . Kesian , kesian .

Tapi kesian lagi dekat kami yang incharge untuk Kawalan Kehormatan . Dah laa kena berdiri lamaa gegilaa enn . Sultan pulak belum tentu datang pukul berapa . Memang panas gegilaa ahh . Terpacak jea matahari comel dekat atas kepala . Tambah-2 bebudak KRS . Orang penting tuhh . Kena maintain sebab Sultan nak check kawalan lagi . Jalan depan kami semuaa . Kalau ada yang pengsan lepas tuh , jangan tanya lah kenapa . Memang menguji kesabaran betul .

Tahun nie aku tak tao lahh dapat anugerah kea tak . Kalau dapat , Alhamdulillah . Tahun lepas dapat anugerah kokorikulum . Harap-2 tahun nie dapat lah enn . Balik rumah jea mama aku tanya , tahun nie dapat anugerah lagi takk ? Hihi . Aku senyum jea .

Lepas Anugerah Cemerlang , ada Hari Sukan pulak . Adesss , makin serabut lahh aku . Form Five tak masuk perbarisan KRS . So , Form Four lahh incharge . Esok ada perjumpaan unit beruniform . Memang ramai lahh yang ketua-2 unit akan cari pelapis untuk tahun depan . Even KRS pun kena cari . Tahun depan memang ramai orang yang tarik diri . Haiyooo , serabut .

Aku rindu kepeng aku lah . Rindu sangat . Dea tak sehad . Kesian dea enn . Dah nak dekat seminggu dea tak sehad . Scola pun dah berapa kali dah skip . Dah laa dea SPM tahun nie . Kepengg , banyak makan ubat yee ? Rehat pun banyak tao ? Jangan banyak berjalan . Rajin sungguh berjalan . Sebab tue saked . Orang sayangs kepeng tao ? :)

Kaykay , tak tao nak story apa dahh . Nanti buad entry lain . Kalau ada story hot-2 lahh . Hihi . Thanks readers :)

p/s : Adik p kedai , kbyee XD
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: