Aku Janji Aku Tak Tinggal Kau :)

Assalamualaikum :)

Entry nie gua tujukan special untuk Cik Nazatul Izzati dengan Encik Firdaus Mahmud . Ouhh , kalau ade terselit sikit pasal Isa , halalkan lah yee . Gua bajed good-2 jea macam samseng Kampung Rambutan sebab gua rasa perkataan gua nie macam style . Biar lah tak comel pun , janji style . Kalau tak guna perkataan gua , habes lahh terbongkar sikap cepat touching gua nie . *tak faham ? Okay abaikan .

Tadi gua balik scola lambat sebab gua rasa taknak balik awal . Gua balik dengan daddy gua yang number tiga . *Wahhh , berape banyak daddy yang kau ade lahhh ? Kaykay , gua tipu . Gua balik dengan daddy Atoi .

Grrr , tergeliat lidah aehh . Tukar balik , tukar balik . Hihi . Aku balik dengan Atoi tadi . Biasalahh , hidup merempat . Cheyycheyyy . Touching kucing pulakkk . Lepas sampai rumah , terus mandi . Lepastue on lappy nie and terus online cik facebook . *okay , kalau nak tao , facebook aku berjantina perempuan okay . Check notification cik facebook kejap . Then Cik Nazatul Izzati kitaa ade tag something . Rupanyaa dea ade buad entry pasal aku . Ouhh , Encik Firdaus pun ade jugak ouhh . Nak tengok ? Okay , klik sini

Bukak jea blog budak ketod nie , terus tersentuh . Nampak jeaa nama aku bawah title entry dea .

Yeaa budak , aku sayangs kau . Aku sayangs kau dengan kepeng lebih dari aku sayangs diri aku . Aku tak penah sayangs kawan aku macam tue tao :'( . Kau tao kan aku kena aktif lagi ? Kau tao kan result exam aku kena meningkat ? Kalau tak , aku kena tinggal kau sorang dekat sini . Taknakk . Nanti aku rindu kau doh . Aku takde lesbo lain dekat sane . Aku mesti rindu kau gegilee doh .

Budak , kau tao tak . Aku nanes masa aku baca entry kau . Serius dohh . Aku nanes gegilee miaa . Dahlaa dengar lagu blog kau . Aku yang suggest lagu tue untuk letak kad blog kau enn budak ? Tak sangka kau letak betul-2 doh .

Kenapee lahh kau jadik sensitip sangat niee ? Budak manee yang ajar nie hahh ? Haiyooo . Aku tao laa aku yang ajar pun , tapi kau dah jadik lagi sensitip dari aku niee . Tak aci laa . Bak kata Farid ' nie dah lawan sifu nie ' XD .

Wehh budak ketod , aku sayangs kau dohh . Aku baca semua entry kau tadi . Aku tak tinggal kau dengan Kepeng . Aku takkan tinggal kepeng , kau , Farid dengan Abang Long aku . Aku janji . Aku janji next exam aku akan dapat lagi elok . Aku janji aku akan jadi lagi aktif .

Lepas nie enn budak , kau akan dengar lagi suara aku jerit dekat kau time tournament . Kau akan dengar lagi suara aku pujuk kau kalau kau nanes time kalah . Kau akan dengar lagi suara orang potpet potpet dekat kau . Sumpahh kau akan dengar lagi semua tuhh . Krs jugak akan menang nanti insyaAllah . Aku akan usaha .

Budakk , serius masa kau datang rumah aku hari Jumaat tue , aku risau gegilee tengok kau . Kita lepak lama gilaa kan budak ? Takpenahh kau datang rumah aku lama macam tue . Sumpahh tue saat paling best . Aku rasa macam aku ada siblings . Aku tak rasa bosan . Walaupun kau agak kurang ajaa sebab gelakkan aku masa aku main Angry Birds . Hahah . Tapi , last-2 kau pun addicted dekat Angry Birds jugak enn ?

Aku tengok kau batuk budak . Aku tau saked bila batuk enn ? Penat enn ? Tapi aku lagi teruk dari kau sebab aku ade Asthma :) . Aku bersyukur gegilee kau tak rasa apa yang aku rasa . Aku tak tahan tengok kau batuk . Aku pegi cari ubat kat dapur . Tapi ubat aku dah habes :'( . Aku selongkar freezer . Carik benda yang boleh kau makan . Then aku jumpa Woods . Aku suro kau makan enn ? Aku risau doh :'(

Tadi masa kita lepak dekat scola pun kau still batuk . Cuma dah tak seteruk Jumaat tue . Aku tengok jea kau . Then aku pesan dekat kau , jangan makan buah . Nanti kau lagi batuk . Kau ingat lagi enn ? Yess , aku ingat lagi yang kau cakap kau tak makan ubat . Kau tak sukaa makan ubat . Aku senyum jeaa :)

Budakk , aku rasa tak boleh nak jauh dari kau . Kau dah macam twins aku tao tak ? Kalau kau adek aku enn best ? Serius masa aku baca entry kau dekat blog aku tadi , aku nanes . Aku tak tahan :'( .

Kepeng , orang sayangs dea gegilee aww ? Sampai bila-2 . Sumpahh orang sayangs dea jeaa . Dea tao enn ? Jangan penaa lupa benda tue tao ? :)

Abang Long . Hihi . Wehh Isa , jaga kaklong aku elok-2 . Kalau tak , aku tumbuk macam tadi . Hihi . Thanks sebab banyak tolong aku :)

Farid , thanks jugak sebab banyak tolong aku . Banyak bagi semangat kat aku . Buat aku rasa okay balik masa aku ada masalah haritue . Thanks kawan . Jaga adek aku elok-2 :)

Budakk ketod ; aku sayangs kau sampai mati . Kau siblings terhebad . Jaga diri kau sayangs :)

p/s : iloveyouuuuuuuuuuu gegilee XD
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: