Aku Masih Kuat :)

Assalamualaikum .

Budak Fatin Athirah nie tengah menaip sambil tengok tv . Dah tak ada arah nak pergi , tak ada benda nak buat . Cuma online dan menahan kelaparan . Yee , Fatin Athirah sedang on diet ye anak-2 . Jadi jangan nak spoilkan diet dea . Aku cukup tak suka lah kalau aku tengah diet , mama aku masak sedap-2 . Tapi tak apa , nak kurus punya pasal , aku tahan .

Aku bosan . Jyeahh , bosan . Memang perkataan tue selalu wujud dalam diri budak yang baik lagi hebat macam aku nie . *kaykay , puihpuih sikit . Kay , cuma nak cakap . Aku tengah sedih .

Biasa lahh , semua orang tau kadang-2 kita kat atas . kadang-2 jugak kita kat bawah enn ? Aku dah ada kat atas sebelum nie , dan tiba masa aku ada dekat bawah pulak :)) . So , aku kena kuat lah enn . Sapa tak kenal Fatin Athirah . Banyak mana pun prob , senyum jeaa . Okay , haktuihh lagi .

Aku cuma perlu kuat dan kuat . Kekuatan tue menjamin masa depan . Apa yang aku cakap nie ? Tapi benda betul lah . Ye dok ? Kalau kita kuat sekarang , nanti kita akan jadi lagi kuat kalau ada benda yang lagi hebat datang dekat kita . So , the keyword is , KUAT .

Heyy hotstuff , hot girls or what . Listen hear . FIRDAUS MAHMUD dah ada gurlfie . Yess , dea dah ada gurlfie . Aku cakap benda nie bukan untuk seorang , tapi untuk semua . Tak payah laa nak add aku then nak tanya aku dah berapa lama dengan dea , macam mana aku kenal dea bagai . Kalau minat , cakap . Aku bole bagi dea . Tapi , kalau aku dah tak ada lah enn ?

Aku tau hang , hang dan hang hot . Tak macam aku . Selekeh . Macam budak kampung . Memang lah kalau tengok , hampa semua layak dengan dea kan ? Tapi sekarang , dea dah ada aku :) . Pandai-2 faham laa nah ?
Kalau aku add hampa pastue cakap benda yang menampakkan aku nak kat boyfie hampa , apa hampa rasa ? Amboihh , kemain baran . Macam tue lah aku :)

Senang jea , hampa tak cari pasal dengan aku . Aku pun takda masalah dengan hampa . Aku tak pernah kenal hampa pun sebelum nie . Start aku couple dengan dea jea yang hampa dok add aku penuh . Ye lahh , bila budak hot couple dengan budak biasa , mesti ramai yang terkejut . Tapi , that is the fact . So just deal with it :)

Senang kann ? Ikot cara aku , masalah settle . Terima jea lah yang Firdaus dah ada awek . Okay ? Don't mess up with me . Or else , i'll hunt you down . Yess , nie lah Fatin Athirah . Belum kenal ? Kenal-2 kan lah .

Thanks Isa , hang memang kawan terhebat . Salute hang banyak-2 bro .

Adik p kedai ,
Kbyee

p/s : weh rahmat , tak payah menyamaq jadi adik hang si maisarah tue . Aku tau hang sapa . Kesian adek hang . Hang dok guna account dea . Tak pasai-2 kena sumpah dengan aku . Ouhh , entry nie aku tuju kat semua budak yang add account facebook aku sebab Firdaus :)
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: