terimakasih hamba Allah .

Eh sayang . Terimakasih :)

Kenapa ? Kau fikir sendiri okay ? Kau memang useless lahh sayang . Kau jual number aku , lepas tue kau jual lagi cerita pasal aku . Berape kau dapat sayangs ? Lima puluh sen ? Alahhh , aku boleh bagi kau lebih lha sayangs :) . Kau dah rase kau bagus sebab boleh popular kan aku ? Hello , aku tak minat lhaa nak jadi famous nie . Dah cukup ramai orang kenal aku . Tak perlu lhaa kau nak menjaja number aku bagai . Ape ? Tak puas hati ? Bak datanglah .

Sayangs , aku taknak lha mencaci kau segala dalam blog nie . Nanti mencacatkan pulak . Dah cukup suci dah nie . Cukup lhaa entry aku yang lepas banyak perkataan kotor yang lahir dari hati aku yang tak berapa nak suci nie . Tapi sekarang aku taknak lha nak keluarkan perkataan kotor lagi . Nanti readers aku yang comel-2 nie semua tak teringin nak baca entry aku yang annoying sebab ade banyak perkataan kotor .

Jadi , pleaseeeee . Jangan buat aku marah dan menyumpah kau bagai okay ? Aku taknak tambah dosa akuu . Oh tidak . Jangan lhaa bertambah wahai dosakuu . Aku dah cukup sabar dengan kau . Of course , aku akan terus sabar . Dengan sabar , iman aku akan meningkat . Taknak lhaa maki-2 bagai . Nanti perangai aku TERsama pulak dengan kau kan ? Eeeee , tak suke lha .

Hey , sekarang hidup aku tenang okay . Tenang sangat sebab takde orang kacau . Jadi , tolong jangan jadi spoiler . Nanti hidup aku kacau-bilau balik . Kau dah ade dea , pergi lha dekat dea . Sayangs kau tue . Cukup lha aku sakit hati dengan kau . Aku taknak tambah dosa kau , nanti kesian dekat kau sebab kau banyak dosa dengan aku . Aku bersyukur sebab orang sekeliling aku ade dengan aku . Buat aku kuat . Aku tak hadap dengan kau lha . Dah lah masa jumpa hari tue muka macam mintak pelempang . Nasib jea aku senyum .

Aku still tak faham dengan kau . Ape yang kau nak dari aku ? Hah ? Cuba cakap sikit . Haihhh . Tak faham aku -,-'

Okay , aku malas dah nak membebel . Apa-2 pun , kau memang menyakitkan hati . Damn .

Kbye .
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

2 comments:

Ayi Akim said...

pandai pilih gambaq... haha :p

Fatyn Flaneur said...

hihi , biasa laa . comel kan kan XD