kem ?

Assalamualaikum :)

Tadi exam biologi . Paper two . Ya Allah susahnya soalan . Macam taknak bagi chance langsung aku nak dapat A . Banyak aku tinggal . Yeah , banyak . Tak terkira . Biasa lha , aku tak pandai :) . Lepas tue exam math pulak . Alhamdulillah , senang dari hari tue . Tapi aku tak sempat nak buat graph yang last . Three marks melayang T_T .

Dua tiga hari ne hujan lebat lha pulak . Bila lhaa mak aku nak balik nie . Rindu sangat dah niee . Tadi masa nak exam bio , Cikgu Shaharudin datang dekat aku . Nak hantar aku pergi kem Staf Sarjan katanya . Erkk -,-' . Menakutkan . Sys-2 Form five semua happy sebab aku dapat . Goshh . Sys Nadia cakap , dea nak aku buat elok-2 . Dorang suggest nama aku sebab suara aku lantang . Aiyoo . Kalau dah orang yang suggest , mesti aku kena buat habis baik lhaa . Cikgu nak hantar aku dengan Aishah Izzati -,-'' .

Okay lha , accept jea lha . And guess what ? Lelaki cikgu nak hantar Zareyp ! Whoaa . Tak sangka aku . Ingatkan Aswad yang dapat . Tapi aku sokong lhaa dea dapat . Sebab dea hebat :) . Dan cikgu nak hantar dea sorang jea wakil lelaki . Mampus lha hang zareyp . Kami buli hang nanti :) .

Dengar-2 kem tue lepas cuti nanti . Tak lama dah lhaa , takut aku . Okay diam , benda lambat lagi . Agak-2 Encik Photographer kitaa tue dah sampai kea belum dekat KMK ? Tadi pagi EP kita tuee cakap good luck . Whoaa . Semangat nak ambik exam bio nie . Bukak-2 soalan , makk aiii . Kuss semangat .

Ouh yeaa , lupa pulak . Tahniah yeaa buat semua pelajar lepasan SPM yang dapat further studies . Belajar rajin-2 okayy . Aku dengar ramai jugak senior aku tahun lepas yang dapat u . Hampa pi belajaq elok-2 naa . Jangan dok main-2 . Nanti jangan lupa mai tengok kami .

Okay , taktau nak tuleh apa dahh . Kbye
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: