tenang .

Alhamdulillah .

Hati dah tenang sikit . Lepas tengok muka ayah aku , terus hati rasa dah tenang sikit . Serius . Tadi ayah balik dalam hujan lebat . Habis basah baju beliau . Kesiann . Aku bukak pintu lambat , bangang nyaa aku . Semua sebab aku tengah mencari makanan dekat dapur . Ya Allah , laparnya akuu . Lepas bukak pintu dekat ayah , aku ambik paper yang ada dekat beliau . Aku bukak paper , baca . Sambil tahan lapar . Tak boleh pergi beli makanan sebab hujan lebat gilaaa .

Sakit kepala mencucuk . Tapi aku masih boleh bertahan . Tak sabarnya nak pergi jumpa mama petang nie . Rindu beliau sangat :) . Okay , aku dan tiang lampu dah baik . Haha , sorry sebab panggil nama bukan-bukan . Tapi best lah panggil macam tue ! Weeeee . Actually tadi tue cuma salah faham . Hurm , biasa lahh . Masing-masing ada salah kan ?

Actually dah taktau nak taip apa . Rajin sangat mengupdate niee . Huh . Update pun sebab ade orang suro . Haha , rajin betul orang tue baca entry dalam blog aku kan . Hujan dah berhenti . Lampu rumah aku still terang . Okay tadi aku bukak lampu sebab gelap gilaa . Kan aku cakap , aku penakot . Huhhh . Sekarang tengah tengok cerita Gamer . Yoyo aa jea cerita nihh . Macam psycho . Takut aku tengok . Lelaki tue cakap iloveyou dekat pompuan tue . Bila pompuan tue cakap iloveyou balek , tak pasal-pasal laki tue jerit Shut Up ! kat dea . Tak kea psycho namanya ?

Cerita nie pasal apa pun taktau . Tembak-tembak segala . Takut aku tengok . Tapi dah takda cerita lain kann . Tengok jea lhaa . Kemarin cerita Alice In Wonderland . Best la jugak . Bila tengok cerita tue , teringat dekat Alice budak kelas aku . Dea ada syndrom apa ntah . Tapi best kawan dengan dea . Tapi agak serabut satu kelas dengan dea . Kena sabar banyak lah . Good for me lah sebab aku classmate dea dari Form One lagi . Ingat tahun nie dah tak sekelas dengan dea . Tapi hari tue ada rombakan kelas . Tengok-tengok dea masuk kelas aku . Dan , dea still ingat nama aku . Wahh , okay aku bangga . Kenapa aku cerita pasal dea ? -,-'

Aku lapar . Okay aku dah ulang banyak kali . Tak larat dah nak menaip . Nak p cari benda makan sat . Kbye .

p/s : awat lahh kebelakangan nie banyak sangat okay aku ? -,-'
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: