terimakasih jabbar , atoy .

aku nak jiwang sikit . boleh ? hari nie . sepanjang hari aku makan roti jeaa . chipsmore . sampai chipsmore yang bungkus besar tue pun tinggal lima enam keping jea . aku ingat aku boleh tahan . sampai tadi , pukul lapan lebih . ya allah . sakitnya perut aku . gastrik wehh . aku minum susu . lagi teruk jadi . aku makan chipsmore lagi , still tak jadi apa . rasa macam nak menangis . then aku call mak aku . dea cakap '' orang pun baru nak balik . hishh '' . tersentap aku kat situ . ya ma , adik tau . adik mintak maaf sebab menyusahkan . then aku cakap dekat jabbar , aku nak pegi beli sendiri . aku sendiri pun tak tahu betul kea aku kuat nak pegi sendiri ? tibatiba , atoy text . ''tyn , jom p kedai ? '' dari situ aku dah rasa lain . kenapa dea tibatiba ajak pegi kedai . aku kenal hang sayang . hang bukan yang jenis suka keluar malam . kalau keluar pun , time pegi taekwondo jea kan ? dea datang rumah aku . masa tu , air mata aku nak jatuh . rasa sedih sangat . tapi aku tahan . lepas pegi beli makanan , aku suruh jabbar call aku . masa cakap dengan dea , aku tak boleh control . aku menangis . yaa . aku menangis .

jabbar , orang mintak maaf . orang tak suka dea risau macam tue . dan orang tak nak dea susah kan diri dea atau sapa sapa untuk orang . orang dah besar . orang pandai jaga diri . orang mintak maaf sangat sangat . orang tak sekuat yang dea sangka . tapi , orang tau dea kuat . orang bersalah . orang tau dea dah banyak masalah dea sendiri . tapi , orang cerita masalah orang kat dea . tambah lagi serabut kepala dea . orang mintak maaf .

atoy , thanks weh . aku mintak maaf sebab susahkan hang . aku taknak susahkan sapa sapa lagi . terima kasih banyak banyak wehh . aku akan ingat jasa hang sampai aku mati . banyak kali dah hang tolong aku weh . banyak kali sangat . aku dah taktau nak cakap apa . kalau hang tak datang tadi , mesti aku dah nanges guling guling . mesti aku dah lembik . hang kawan terbaik yang pernah aku ada . aku sayang hang weh . sayang hang lebih dari aku sayang diri aku . aku mintak maaf weh . hang tau dak ? aku menangis sambil menaip entry nie . lawak kan ? macam bodo lagi . takpa lah . bukan selalu aku menangis untuk hang kan ? selalu gelak macam orang gila jeaa . biaq menangis sekali sekala .

p/s : iloveyou both .
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: