weird .

assalamualaikum . hari nie , ramai yang tanya aku . kenapa muka pucat ? sakit kea ? tak sehat kea ? tak cukup tido kea ? kenapa muka nampak tak larat sangat ? adehh . thanks sebab caree . :) . actually aku just tak larat jea . letih . tadi balik , aku sembang dengan acap . acap tanya macam nie . '' kenapa hang tak macam dulu fatyn ? '' aku jawab , '' maksud hang ? '' . '' dulu , hang banyak cakap . selalu gelak . cakap tak berhenti . tak pernah nak diam . aku pun kadangkadang tak larat nak dengaq . tapi dua tiga minggu nie aku tengok , hang berubah sangat . hang dah jadi pendiam . hang senyap jeaa , kenapa nie ? '' aku senyum . '' tkda apala acap , aku biasa jea . macam dulu jugak . '' okay . yang tue yang ramai tegur aku . kak sab pun cakap macam tue . kenapa ? teruk sangat kea aku berubah ? drastik sangat kea ? aku pelik . burn pulak . risau gila dekat aku ! dea siap pesan , kak fatyn jangan buat benda bodoh . kak fatyn tak macam nie . kak fatyn selalu senyum , tapi sekarang lain . thanks burn . aku still fatyn yang dulu . yaa . mungkin aku berubah sikit , tak salah kan ?
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: