senyum , tak perlu kata apa apa .

serius sedih kan bila parents kita cakap '' rasa macam takda anak '' . yeah . tu yang terjadi dekat aku . chill . semua sebab aku dapat terok dalam exam haritu . ofcourse aku ada usaha untuk tambah A untuk subjek lain . tapi bila aku study , tkda orang nampak . bila online , nampak la pulak . then cakap kita tak study . okay , benda biasa . dan tadi , aku terpaksa menahan leteran . aku tak kisah , aku dengar jea . '' sebab tu ayah dah jarang cakap dengan adik . dea pun malas nak cakap apa dah , dea kata macam takda anak jea '' pergh . stop . cukup . aku dah tak tahan dengar dah bila sampai situ . laju jea air mata jatuh . aku lari masuk bilik . mungkin aku di pressure sebab aku anak tunggal . yes , i realise i'm the only child . but please mom , dad . give me some time . saya juga perlukan masa . saya tahu tanggungjawab saya . ayah , tak perlu nak cakap macam tue . orang dah sedar . memang dah lama pun ayah rasa macam tue kan . it's okay . enaff lah . taknak cerita panjang . sekarang pun dah hujan lebat . nanti lagi lebat pulak .

p/s : i'll always love you guys .
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: