handball esok .

esok skola aku hantar team handball . harapharap menang enn . berminggu minggu training bagai nak mampus . sampai bengkak habes muka aku kena bola . sampai hampir patah riuk tulang tulang aku yang lembut ney . kami lawan ngan tiga sekola . skola selama , sultan ahmad tajudin dengan mahang . takot jangan cakap la . aku tersangat lah takot sampai termimpi mimpi pasal ney . err , seram . tadi pagi tak masok kelas . training dari pukul lapan pagi sampai balik . letih bhaii . muka aku bengkak naik kaler hijau sebab kena siku mira . alahh , bukan selalu enn . tadi time tengah stretching , ada barua alam tue dok panggil panggil aku dari bilik rc . yaa , barua alam yang aku maksudkan dalam entry sebelum sebelum ney . aku berusaha untuk buat taktau . mira dengan dayah dok cakap , '' buat taktau jeaa kak fatyn , jangan tengok . jangan tengok . '' yess , dan akhirnya aku berjaya . lepastu dea still tak puas hati lagi . dea turun padang . aku dengan muka habes slamber pi dekat hafiz . aku cakap , hafiz , satgi pakwe kak fatyn mai . kita pi makan . *bajet nak bagi dea baran jeaa . HAHA . kejam enn ? mampos lahh . dan seperti yang dijangka , muka dea agak cuak . then dea pi dekat cikgu ayie . aku dah mula fikir yang dea nak gitau cikgu dea nak ikot kami p handball . aku , dayah , mira jerit kat cikgu . takpayah cikgu , jangan dok bagi dea ikot . perghhh . semua tengok . HAHA . kau ingat kau jea boleh buat ? aku pun bolee . lagi terok dari kau buat aku . kau sebar benda tak elok pasal aku enn . aku pun bolee . just wait and see . what goes around comes around .


iloveyou , bye

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: