aku benci jantan macam kau .

sorry sebab guna perkataan jantan tue . aku dah terlalu marah . mengalahkan orang yang hilang anak . apa kena ? -,-' herhhh . tadi ada merentas desa . letih doee . 


nahhh . amek kau . gemuk kan aku ? yayaya . aku tau :)

tadi lepas habes merentas desa , aku yang kepenatan minum air ECPI sampai habes satu botol . then aku nampak DEA terjelir jelir macam sakai dekat aku . ahh . abaikan . dengan perasaan yang agak membara , plus kepenatan , aku tunggu lah dayah dengan yang lain . lepastu lepastu , tengah lepak lepak dengan cikgu azrul , tibatiba en.nazril khan pasang lagu secret garden dekat pavilion . perghh . aku terdengar lagu tue , terus terduduk . cikgu azrul terkejut tengok . lepastu , aku nampak mira menangis . dea teringat entry blog yang dea buad pasal aku . kejapkejap . korang tahu kea lagu secret garden ? err . lagu dekat blog aku niee , yang mendayu dayu bagai . aku terus menangis . sebab aku nampak dea depan aku . dea yang tergedik gedik macam kera depan aku . bodoh . kau dah ada pompuan tue , kenapa mesti ikut aku ? aku perasan . setiap tempat yang aku ada , kau mesti ada . bukan aku bangga or what . tapi ramai kot yang perasan . tak percaya tanya mira . then aku nampak kau . date dengan pompuan tue . depandepan aku . kejam kan kau ? HAHA . takpe . aku kuad . tak perlu nak menyorok bagai . sebab aku dah nampak kau . kau bukannya kecik . besar gedabak okayy . kau memang jantan tak guna . bagi harapan dekat orang lain . oh ya , tak kenang budi jugak . bukan niat nak mengungkit . tapi itu yang sebenarnya . apa kau fikir aku tak boleh kau buat sakit hati ? ohh tidak . kau silap . aku ada paeh . paeh yang jauh lebih hebat dari kau . seharian aku lepak dengan dea . kami samasama kecik . but aku rendah sikit dari dea . kami memang rapat gila . memandangkan dea adek aku . tapi ramai yang cakap kami nampak macam couple . haha . lawak . hello , paeh dah ada gurlfie okay ? aku just kakak dia okayy ? hoy jantan . aku dah boleh benci kau . credits for me :)


paehh . lots of loveee . 

p/s : abaikan lah muka aku yang macam sakai -,-'

iloveyouu , bye


Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: