belum sampai sehari .

korang yang baca entry aku kemarin dan kemarin . korang rasa touching kann ? heh . hey sayang . semalam dalam entry aku , aku ada cakap yang kau akan rasa apa yang aku rasa . look now . belum sempat sehari aku cakap macam tue , kau dah rasa . memang betul . ALLAH bayar cash sebab kau dah aniaya aku . kau dah rasa kan sayang ? bukan niat nak balas dendam or what . tapi aku nak kau belajar dari salah kau . kau tak patut layan seorang perempuan macam HANJENG ! kau tahu tak ? perempuan lemah . kau sebagai lelaki , kena membimbing . bukan merosakkan ! tapi kan , kenapa bila kau dah jadi macam nie , kau cari aku ? bukan sebelum nie aku tak lebih dari perhiasan bagi kau ? bukan sebelum nie aku tak wujud dalam dunia kau ? selama nie , aku kena marah dengan irfan . dea cakap aku bodoh . sebab still tolong kau walaupun kau dah pijak kepala aku . memang . aku bodoh . tapi kau , anggap aku macam lampin pakai buang kau tahu ? herhh . aku benci kau . yesss . akhirnya aku dah boleh cakap benda nie . aku benci kau !

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

2 comments:

fyqa said...

sabar sabar .
chill bebeh .
tak elok marah marah ni :)

Miz Fatyn said...

haha . tengah sabar niee