ada mata tapi macam takdak .

aku tak faham apa kena dengan orang zaman sekarang . sukahati nak bawak mulut cakap macam macam . mulut macam bangkai . dah baca blog aku tue , sudah la . tak payah nak membaji segala . kau tahu kea aku cakap dekat siapa ? yang memandai nak menuduh tue kenapa ? dah terangterang sebelum nie entry pasal budak lelaki . yang kau tergedik gedik macam pantat pegi cakap dekat anis aku cakap dea barua tue apahal der ? ada aku sebut nama dea ? ada ? nampak ? tak enn ? haehh . apa kena laa dengan kau ? tak puas hati dekat mana ? kita boleh settle elok elok . kau memang pfffftttt . dah rasa kau lama hidup kea ? kea kau nak tunjuk yang kau hebat ? macam tue ? ouhh . okay . esok aku jumpa kau . cakap apa yang kau tak puas hati . tunggu . 

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: