woihhh . panaih aehh .

heh . tak habeshabes geram . apa nak jadi dengan aku nie ? ahahah . okey . pesanan untuk ampa yang berkenaan . benda kecik sekonek pun buat terok jadi besaq pasepa ? bukan bunuh mak pak ampa punn . deret mau buat terok jea . heh . sampaikan kawan ampa sendiri pun jadi mangsa ? yang sorang tue . aku nak kata tak matang , tak bleh . dah capai akil baligh dah pun . tapi awat perangai macam budakbudak darjah satu eh ? hoyyy . hang tue dah form tuttt . grow up lahh . ingat bila dah setel , setel habeh dahh . rupanya dak lagi . aiyoo . memang tak matang gilaa . tiaptiap hari aku tengok ampa . mesti ahh . nama pun satu sekola . haha . yang aku pelik nya , hang dok buat terok pasepa ? benda tue besaq semut jea pun . depan aku , tudiaaa . pijak semut pun tak mati . belakang aku , perghh . macam kena rasuk setan . dok kutuk padat mia kat aku . err . macam aku kesah der . at least aku tak macam hang . semayang selalu tapi perangai haramjadah . sapa terasa , amek . aku bagi free . upss . sorry . banyak harsh words . XD

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

1 comment:

eqa muncets said...

budak harituuu ka kak ?