selamat jumaat semua XD

assalamualaikum . hari ni hari jumaat . hari suci wehh . suci tue . okey . esok dah start exam . addmath pulak tue . siot ahh . aku dh la tak faham apaa . heh . tapa la . bole buat yang terbaik jea laa . hari nie , my mom buat spageti . haha , aku suka bila mak aku buat benda yang jarang aku makan . then cocktail lagi . pergh . pastupastu , petang nie nak kuaq p giant . pi beli buku . bajet ahh . hahaha . semalam baru aku sentuh buku addmath . latihan laa . sebelum nie , bukak jea , tutup balek . tak reti buat kott . tapi semalam , laju jea aku buat . lepastu baru aku sedar yang aku takdak lagi buku latihan bio dengan chemist . ohh . physics jugak . hee . exam nie aku target enam jea kot . tue pun belum tentu bole dapat . tapi yang betulbetul aku target , bm , bi . bio dengan chemist kot ? ouh . agama jugak . hope dapat la ehh . tadi pagi , aku dengan mak aku sental lantai kat luaq tue hah . hahah . mandi ayaq laa . sebab nya , esok anak jiran aku nak bertunang . then dorang nak guna rumah kami pulakk . heh . =.=' esok dahla aku tadak . takleh nak pantau apa yang jadi kat rumah aku . aku slow sikit bab nie . kalau pinjam benda lain tapaa . nie pinjam rumah . risau aku . tapa laa . aku doa la taa jadi apaapa . aiyoo . nak pi study lahh . *bajet sat . haha . byebye XD

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: