exam XD

Go to fullsize image

hahh . tengok tue . tengok . apa maksud nya ? hello . exam is around the corner . macam mana aku nak amek exam pun tatau . satu apa pun tak paham =.=' . matilaaa ! ahhah . kena berpantang facebook ? boleh kaa ? haha . tatau laa . okey . hari nie aku letihh . aku sedih bhaii . abang aku warded kott . accident . terok jugak lhaa . aku nak pi tengok pun tak sempat . macam mana nak pi . adehh . susah betoyy . takpa laa . janji awek dea si kiki tue ada . jaga dea . aku tak laa rsau sangat dehh . tapi terpikir jugak pasal dea meyh . dea abang aku dari form one kot ! wuu . takpa laa . bangcaz , dikya dia abang cepat sembuh okey ? hu . dahla batch dea tengah exam . dea pulak ? tue haa . dekat atas katel sepital tuhh . ingat nak suro ayah aku antaa . tapi ayah aku pulak menghilang . hehh . macam tautau jea . tadi aku letih macam sial sebab kena naik turun tangga . lama lama boleh kurus aku . heh . farihah pun cakap aku dah tak tembam macam dulu . ouhh terimakaseh tangga sebab menguruskan aku . mula mula subjek chemist . cikgu kesayangan takmaii plakk . semangat jea kan nak tunjuk keceriaan kelas yang kami buat . heh . pastu siv plak . aku , eyna , dyana dgn myza dok belakangg sekali sambil menikmati twisties lurve . haha . sedap meyh . pastue pj . pj cikgu tue sembang apa tah . pasal tips jawab exam kott . rehat lepastu addmath . mengantuk sial ! tapi cikgu ruhil aja best dowh . then ada sej pulakk . aku dengan eyna selalu jadi gila time sejarah . haha . pastue physics . kami balek awal kot ! aku , eyna dengan sufiya teros p belakang . beli kentang . tak sangka abang kentang tue still ingat kami . dah empat tahun tak beli kat dea kott* .
p/s : kami panggil dea abang kentang sebab dea jual kentang XD


abg caz , cepatcepat sembuh tau ? dikya nak pergi tengok abg . tapi tatau caner nak pergi . dikya sayaang abg sgt sgt tau ? dikya doa , abg cepat balik rumah . missyou lah abg . dikya pelik sebab hari tue bg caz pergi sekola awal . then cakap jam rosak . masa tue , abg tunjuk jam pukul 6.49 . bila dikya tengok jam dikya , memang jam pukul 6.49 punn . dikya heran kenapa abg caz cakap jam rosak . tapi dikya biar . tak penting pun . pastue esok tue , dorang cakap bg caz accident . dikya tak bole fokus time dalam kelas . sebab pk bg caz . cepat sembuh eh abang ? dikya sayaamg abg . :)


Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: