wehh . imissyou la :(

Go to fullsize image

wehh oqang tua . hang tengok tue ? nampak dak ? nampak kan ? kan ? aku rindu hang la weh . kenapa aku rindu hang ? sebab kau sayang hang la bongek . walaupun tiaptiap hari aku nampak hang . tapi setiap masa aku rindu hang . kenapa eh ? tiap kali assembly mesti aku cari hang . kenapa hah ? aiyoo . weh . aku rindu time kita dulu . time hang dengan aku . rindu sangat weh . tapi sekarang , aku boleh tengok hang dari jauh jea . walaupun kadangkadang hang rajin tgoq aku . aku selalu buat taktau , tapi dalam hati . syok nak mampoi wehh . weh . aku sayang hang gila tau dak ? hang tau dak ? cakap laa hang tau . hang selalu cakap hang sayang aku . tiaptiap malam hang text aku . cakap gudnite pa mua . aku sebak wehh . kenapa kita takleh macam dulu ? wehh . sekali lagi aku nak cakap . aku sayang hang . aku takmau nanti tak sempat cakap kat hang yang aku sayang hang . setiap masa aku nak nak hang tau yang aku rindu dekat hang . setiap masa mata aku cari cari hang . tapi weh . aku sedih . sebab hang bukan hak aku . aku boleh tengok hang dari jauh jea weh . last words from me . iloveyou , imissyou , ineedyou :(

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: