weeee XD

Go to fullsize image

hahh . apahal pulakk dengan quotes kat atas niee ? hahah . tah la . ada dua perasaan . sedih dan happy . tapi ta mau story yang sedih . nanti ada orang terasa . so nak story yang hepi jea . yesyes . hahah . pagi tadi , aku teda exam . so aku , myza , dyana ngan ita pi duduk dekat astaka . lepastu , rasa macam nak naik pulakk . so aku pun naik atas ahh . tengoktengok lalat cakap ada perjumpaan rc . grr . tema rc tahun nie susah kot ! tatau lhaa naa buat macam mana . wuu . pastu , pi rehat dengan sufiya . and naek atas . study dengan shilan pa mua . masa exam chemist , macam nak jeritjerit jea . susah kot . kena conduct experiment pa mua . dah la tak baca yang solid dengan liquid tue . rawrr . pastu exam habess . lega sikit . p lepak dengan kak sab , dayah . pastu pastu , adek aku paeh dok buat bahasa isyarat apa ntah . lama jugak la nak paham . lastlast aku dapat jugak apa yang dea nak sampaikan . dea nak tukaq beg rupanyaa . haha . lepas tukaq beg , aku blah laa . aku best sebab aku dah baik dengan arif hakimi . selalu aku tarik muka dengan dea . meluat sebab mulut dea yang kalah sambal belacan tue . haahh XD

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: