hai awak .

hellooooo . hari niee . hari isnin . aku bosan . dah jadi macam singa boring sebab aku taktau nak buat apa . duduk rumah , bela perut walaupun dalam hati beria ia nak diet . diet lahh sangat . rutin aku hari nie . pagipagi lagi aku dah bangun pegi beli breakfast . biasalahh . rajin sikit hari nie . lepastu 12.30 aku pegi amek jiran dekat sekola . beramal sikit . yelahh . asalnya nak pegi isi minyak moto . dh dekat dengan sekola dea , aku tumpangkan jea . aku memecut ego kaler merah blinkblink sampai 80 km/h , hoyyy . jangan mainmain , 20 km/h pun dah laju tau ? nie 80 . macam jet pejuang pulak aku rasa . jiran aku yang ringan tue naseb baik tak terbang . kalau tak jadi superman sopan yang tak bertauliah . kenapa sopan ? yelah . dea bukan pakai spender kat luar pun . pakai baju sekola lagi . lepastu ada dua tiga orang pompuan yang lagaknya macam sedang mengharung banjir sedalam 0.5 meter lalu sebelah kitorang . kenapa aku cakap macam tue ? yalahh . pakai track biasa tapi tarik sampai paras lutut . dahla pakai tudung . lepastu bole pandang pelik pulak . heh . aku pun bole pandang balik . aku sampai umah and masuk umah . jeritjeritj macam orang kena sawan sebab nampak labahlabah besar bapak atas meja . haha . ujan plak . mak aku bising suro aku tutup benda alah nie . grr* byebye xD

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: