shitty dayy

gosh ! i hate today . why ? i don't actually know why . i think maybe i was left behind by my parents . grr* shit gila . dah la kena tinggal . lepastu balik rumah tengoktengok letrik tadak plakk . bodo mia tnb . dahla aku duduk cangak sorangsorang . kalau perompak jahat masuk rumah aku pastu amek lappy aku pastu amek semua barangbarang dalam rumah aku pastu rogol aku macam mana ? hang nak jawab kaa ? kesian mak aku tautau . ada aku sorang jeaa , lepastu kalau ada lembaga yang menakutkan macam mana ? kalau aku pengsan dek terkejut dengan lembaga tue . hang nak jaga aku kaa ? kalau lembaga tue berupa domokun tapa laa jugak . nie kalau muka macam hantu mak limah tue ?tak kea mati terkejut aku ? haihhhh =.=' aku nie merepek banyak kan ? patutlahh orang cakap aku bising , haha . sorry readers . terasa diriku begitu berharga sikit malam nie . cewahcewah . sekarang tengah tunggu depa mua balik . lapaq woyyyyy . heh . rasa macam tak larat nak menaip bila lapaq . kesian kat jari aku nie . okey lahh . trimas sebab baca entry merapu nie . byebye . muahmuah XD

Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: