#My return

Heyyoo, Assalamualaikum.

As I told you before, I'm back. Feel like ages i'm not updating my blog. Okay fine bajet terer english la pulak kan. Selama setahun sebulan sehari sejam sesaat saya tak berblogging mungkin? Oh mungkin masa yang saya sebutkan terlalu detail sehingga terdapat unsur unsur penipuan. Huh -.-

Seperti yang anda awak dia saya kamu kalian tahu saya dah deactive Facebook yang menjadi kegilaan ramai masa sekarang. Bukan apa, masa saya terlalu padat hebat sendat untuk dihabiskan dengan mengadap Facebook. Almaklumlah saya orang penting, (tangan kebahu mata keatas)

Oh tetapi saya masih active di Twitter. Sila follow sila follow. Alahai sila cakap saya katak di bawah tempurung atau pun cacing di bawah tanah kerana sememangnya saya tidak mengetahui apa yang berlaku dalam Facebook. Pleaseeee pleaseeeee jangan tanya saya pasal Facebook. Oh tolong rasa macam nak sorok muka bawah kuali.

Baik cakap pasal sukan SEA. Oh indon indon indon. Begitu celaka sekali kulihat. Rasa hati nak pancung kerat 21 orang indon yang MENUMPANG dekat malaysia ni haa. Alahai kau duduk sini makan minum mandi pakai tidur semua cukup orang bela tapi bila orang sini pegi sana kau boo situ boo sini boo sana macam kau sorang boleh boo. Kejadah?

Alahai menyampahnya aku sakit hati panas terbakar ni haa. Kalau ikut hati suci ni nak jea aku bakar rumah orang indon yang ada dekat taman aku ni haa. Seee? Suci kan hati aku. Berpuluh ratus ribu penyokong kau dekat Stadium Gelora atas angin kejadah apa nama tu pun, MALAYSIA MENANG JUGAKKKK. Alahai suka aku tengok Nazmi budak comel umur 17 yang tangguh SPM tu haa. Comel nya lahhh. Jantung cair dah ni. Kutip balik kutip balik.

Ehem ehem, ingat FIRDAUS.

Okay vlog yang kedua akan datang. Teruskan datang dekat blog saya ni kalau nak tengok next vlog yang tak berapa nak best tu.

Lots of Loveeeeeee, Flaneur
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: