#Comel

Assalamualaikum selamat sejahtera semua hai hoi hey :D

Seperti yang saya lihat anda lihat dia lihat dan semua lihat, tajuk entri comel saya pada hari ini ialah COMEL. Oh saya bersama adik saya Faiz bertekad berazam bernekad okay sama jea semua untuk buat entri sama. Semuanya disebabkan kebosanan melampau seperti melihat burung bergodek godek dalam air. Apakah? Me godai.

Seperti yang anda tahu banyak siaran cerita dongeng dari indonesia yang disiarkan. Ibu peri yang menyerupai kartun dan jelas dapat dilihat yang ianya dibuat menggunakan teknik komputer. Setan setan yang bergelimpangan seperti jin gemuk punya tanduk dua toing toing jugak dapat kelihatan. Baik anda boleh hukum saya kerana berkelakuan terlebih siuman.

Apa itu comel? Anda tahu apa itu comel? Oh sememangnya semua orang tahu apa itu comel. Comel merupakan sejenis haiwan yang berlendir dan dapat dilihat di kawasan paya atau hutan hutan. Okay saya tipu. Makhluk yang comel? Silalah lihat adik saya sekarang. Okay confirm dia kembang. Puiii

Okay sebenarnya saya sudah ketandusan ide ide yang comel untuk membuat entri comel ini. Anda boleh lihat sekeliling. Okay lihat. Lihat sekarang. Lihat la weyyyy. Me please godai now. Banyak benda dan juga orang yang comel bukan? Itulah maksud comel. Comel itu comel. Okay comel. Puii lagi

Lihat, banyak kelakuan yang boleh dikategorikan sebagai comel. Mengorek hidung sendiri. Comel bukan? Okay, buat sekarang. Tahniah, anda telah dikategorikan sebagai orang comel sedunia.

Cukuplah entri comel yang menyebabkan saya kelihatan begitu comel sekarang #okay lempang sekarang. Sila pergi ke Blog Adik Faiz untuk entri comel dia okayyy :D

Kbye

Lots Of Loveeee, Flaneur
Masyehh awok (: Tekan LIKE pulak yee :p

No comments: